PE SEH - Actief klantbeheer
Proactief klantbeheer is niet voor elke adviseur vanzelfsprekend. Bovendien vraagt deze vorm van klantbenadering in de huidige tijd om andere vaardigheden dan enkele jaren geleden. Bij de eendaagse training PE SEH Actief klantbeheer staat jouw persoonlijke ontwikkeling daarom centraal. Hoe sluit je met jouw aanpak aan bij de huidige tijd, terwijl je toch dicht bij jezelf blijft?
Inhoud van het PE SEH-programma
Tijdens de interactieve en praktijkgerichte training PE SEH Actief klantbeheer staan de volgende drie thema's centraal:
- Houding, gedrag en persoonlijke ontwikkeling;
- Communiceren; en
- Structureren.
Je kan deze vaardighedentraining zowel op een van onze centraal gelegen locaties volgen als online via de Virtual Classroom. Zo hebben wij voor elk wat wils. Met het succesvol afronden van deze training behaal je 6 PE SEH-punten in categorie A.
Meer informatieOpleiding Client Officer
Goed klantcontact was nog nooit zo belangrijk. Met de Opleiding Client Officer ontwikkel jij je tot dé hypotheekmedewerker (back- of frontoffice) die het verschil maakt in het contact met alle klanten (met de focus op hypotheken). In deze eendaagse opleiding leer je hoe je klanten optimaal bedient én hoe je het administratieve proces optimaliseert.
Inhoud van de opleiding
Tijdens de interactieve en praktijkgerichte opleidingsdag ga jij aan de slag met:
- De meest recente ontwikkelingen binnen de adviesmarkt.
- Het signaleren wat de verschillende advieskansen zijn, zodat je hier tijdig op kan inspelen.
- Het vanuit een klantgerichte aanpak in kaart brengen wat de wensen en behoeften van de klant zijn.
- Het vertalen van deze inzichten naar een concreet plan van aanpak, waarmee jij, al dan niet samen met de adviseur, direct van start kan.
Je sluit de opleiding af met een online examen. Wanneer je dit met goed gevolg aflegt, ontvang je het Client Officer-certificaat.
Meer informatieHeb je onze artikelen in het VVP-magazine al gezien?
Als financieel professional is het belangrijk om continu op de hoogte te zijn van de relevante ontwikkelingen binnen je vakgebied. Met de rubriek 'Jouw vakbekwaamheid' in het VVP-magazine informeren we jou zes keer per jaar over verschillende actualiteiten die jouw beroepspraktijk direct raken. Aan bod komen klantbeheer anno 2023, betaalbaarheid versus haalbaarheid van de hypotheek en nog veel meer!
Bekijk de magazines