De internet-browser die je gebruikt wordt niet langer ondersteund

Dit betekent o.a. dat je geen diensten kunt bestellen. Start met een andere browser of neem contact op met onze klantenservice. Browsers die we aanraden zijn Chrome, Edge, Firefox of Brave.

Actief klantbeheer

In de afgelopen jaren is er veel veranderd binnen de branche en als financieel professional ben je hierdoor voor de nodige uitdagingen komen te staan. Actief klantbeheer is er daar ƩƩn van. Benieuwd hoe je er ook in deze complexe tijd voor kan zorgen dat je duurzame relaties opbouwt met je klanten en hen zo blijft voorzien van persoonlijke en relevante financiƫle informatie en advies? Lees dan snel verder.

PE CFP/PE FFP

Aan de slag met actief klantbeheer

Als financieel professional bevind je je in een dynamische wereld, waardoor goed klantcontact niet altijd vanzelfsprekend is. Waar je kort geleden nog te maken had met een oververhitte huizenmarkt is er nu sprake van een hoge hypotheekrente en inflatie. Het feit dat de klant steeds zelfredzamer en mondiger wordt, vraagt een andere aanpak van jou als adviseur. Tot slot speelt de complexiteit van wetgeving een belangrijke rol. De strikte regelgeving en voorschriften op het gebied van klantbescherming en privacy kunnen het lastig maken om actief klantbeheer goed toe te passen.

Al deze uitdagingen maken proactief klantbeheer een heel belangrijk thema waar je Ʃcht mee aan de slag moet. Door met je klanten in gesprek te gaan over hun financiƫle behoeften en doelen kan je hen namelijk beter adviseren over de producten en diensten die het beste bij hen passen. Zo draag je voor je organisatie ook nog eens gelijk bij aan een betere reputatie en vertrouwen bij de klanten.

Wil jij je graag verder ontwikkelen op het gebied van goed klantbeheer? Wij bieden diverse opleidingen en trainingen waarmee jij je kennis en vaardigheden kan aanscherpen. We vertellen je er graag meer over.

Heb je een vraag?

Neem dan gerust contact met ons op via 
010 - 760 11 00 of info@lindenhaeghe.nl.

Opbouw bijzonder examen

PE SEH - Actief klantbeheer

Proactief klantbeheer is niet voor elke adviseur vanzelfsprekend. Bovendien vraagt deze vorm van klantbenadering in de huidige tijd om andere vaardigheden dan enkele jaren geleden. Bij de eendaagse training PE SEH Actief klantbeheer staat jouw persoonlijke ontwikkeling daarom centraal. Hoe sluit je met jouw aanpak aan bij de huidige tijd, terwijl je toch dicht bij jezelf blijft?

Inhoud van het PE SEH-programma

Tijdens de interactieve en praktijkgerichte training PE SEH Actief klantbeheer staan de volgende drie thema's centraal:

  • Houding, gedrag en persoonlijke ontwikkeling;
  • Communiceren; en
  • Structureren.

Je kan deze vaardighedentraining zowel op een van onze centraal gelegen locaties volgen als online via de Virtual Classroom. Zo hebben wij voor elk wat wils. Met het succesvol afronden van deze training behaal je 6 PE SEH-punten in categorie A.

Meer informatie
PA Informatiebeveiliging

Opleiding Client Officer

Goed klantcontact was nog nooit zo belangrijk. Met de Opleiding Client Officer ontwikkel jij je tot dĆ© hypotheekmedewerker (back- of frontoffice) die het verschil maakt in het contact met alle klanten (met de focus op hypotheken). In deze eendaagse opleiding leer je hoe je klanten optimaal bedient Ć©n hoe je het administratieve proces optimaliseert. 

Inhoud van de opleiding

Tijdens de interactieve en praktijkgerichte opleidingsdag ga jij aan de slag met:

  • De meest recente ontwikkelingen binnen de adviesmarkt.
  • Het signaleren wat de verschillende advieskansen zijn, zodat je hier tijdig op kan inspelen.
  • Het vanuit een klantgerichte aanpak in kaart brengen wat de wensen en behoeften van de klant zijn.
  • Het vertalen van deze inzichten naar een concreet plan van aanpak, waarmee jij, al dan niet samen met de adviseur, direct van start kan.

Je sluit de opleiding af met een online examen. Wanneer je dit met goed gevolg aflegt, ontvang je het Client Officer-certificaat.

Meer informatie
Beste opleider achtergrond

Al 11 jaar de Beste Opleider van Nederland

Lindenhaeghe is al 11 jaar op rij uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland door Springest en daar zijn we trots op. Wil je weten hoe onze cursisten onze dienstverlening ervaren? Bekijk dan de reviews op Springest.

Heb je onze artikelen in het VVP-magazine al gezien?

Als financieel professional is het belangrijk om continu op de hoogte te zijn van de relevante ontwikkelingen binnen je vakgebied. Met de rubriek 'Jouw vakbekwaamheid' in het VVP-magazine informeren we jou zes keer per jaar over verschillende actualiteiten die jouw beroepspraktijk direct raken. Aan bod komen klantbeheer anno 2023, betaalbaarheid versus haalbaarheid van de hypotheek en nog veel meer!

Bekijk de magazines