De internet-browser die je gebruikt wordt niet langer ondersteund

Dit betekent o.a. dat je geen diensten kunt bestellen. Start met een andere browser of neem contact op met onze klantenservice. Browsers die we aanraden zijn Chrome, Edge, Firefox of Brave.

Veelgestelde vragen

Heb jij vragen over de online leeromgeving? Dan is de kans groot dat wij deze al beantwoord hebben. Lees hieronder de antwoorden op onze veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op via 010 - 760 11 00 of support@lindenhaeghe.nl.

Leeromgeving

Ben je je wachtwoord vergeten? Geen zorgen, je kunt gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen via de volgende stappen:

  • Stap 1: Ga naar dashboard.lindenhaeghe.nl/inloggen 
  • Stap 2: Klik op 'Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten'. 
  • Stap 3: Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is. Als je meerdere accounts hebt, gebruik dan je gebruikersnaam. Als je je gebruikersnaam niet weet, neem dan contact met ons op via 010 - 760 11 00
  • Stap 4: Binnen 5 minuten ontvang je een e-mail waarmee je je inloggegevens kunt wijzigen. Vergeet niet om ook je 'Ongewenste e-mail/Spam-box' te controleren.

Als het niet lukt om in te loggen, kunnen er verschillende problemen zijn waar je tegenaan loopt. Hier zijn enkele mogelijke oplossingen:

Onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord
Als je gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist zijn of je je inloggegevens vergeten bent, kun je deze eenvoudig herstellen via de volgende stappen: 

  • Stap 1: Ga naar dashboard.lindenhaeghe.nl/inloggen 
  • Stap 2: Klik op 'Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten'. 
  • Stap 3: Vul het bij ons bekende e-mailadres in. Als je meerdere accounts hebt, gebruik dan je gebruikersnaam. Als je je gebruikersnaam niet weet, neem dan contact met ons op via 010 - 760 11 00
  • Stap 4: Binnen 5 minuten ontvang je een e-mail waarmee je je inloggegevens kunt herstellen. Vergeet niet om ook je 'Ongewenste e-mail/Spam-box' te controleren.

Verouderde of onbekende browser
Als je problemen hebt met inloggen, kan dit te maken hebben met het gebruik van een browser die verouderd is of niet (meer) wordt ondersteund. We raden je aan om Google Chrome of Microsoft Edge te gebruiken voor een optimale werking van de leeromgeving. Zorg er ook voor dat je de laatste versie van deze browsers gebruikt.

Cookie-geschiedenis
Cookies kunnen soms inlogproblemen veroorzaken, vooral na een update. Je kunt de cookies verwijderen door de volgende stappen te volgen:

Google Chrome
Ga naar de drie puntjes rechtsboven > Instellingen > Zoek op Browsegegevens wissen. Zorg ervoor dat cookies en andere sitegegevens zijn aangevinkt bij het verwijderen en dat je kiest voor periode ‘Altijd’.

Microsoft Edge
Ga naar de drie puntjes rechtsboven > Instellingen > Klik op Geschiedenis > Zoek op: 'Browsegegevens nu wissen' > Tijdsbereik: 'Gehele tijd'. Zorg ervoor dat 'Cookies' is aangevinkt en klik op Verwijderen.

Als geen van de bovenstaande oplossingen werkt en je nog steeds niet kunt inloggen, neem dan contact op met onze Customer Care afdeling via 010 - 760 11 00 tussen 9.00 - 12.00 en 13.00 - 16.00 uur of mail naar support@lindenhaeghe.nl.

Je kunt je persoonlijke gegevens aanpassen door in te loggen in het Dashboard. Volg deze stappen:

  • Log in op je 'Dashboard'.    
  • Ga naar 'Mijn Profiel'.
  • Kies de optie 'Persoonlijke Informatie'. Hier kun je gegevens zoals je naam, geboortedatum en contactgegevens aanpassen.  

BELANGRIJK! Als je een account hebt via je werkgever, is het niet mogelijk om het e-mailadres te wijzigen. Neem in dat geval contact op met je hr-afdeling.  

Wil je je e-mailadres wijzigen vanwege het ontvangen van je examenuitslag? Lees onder de vraag 'Hoe snel krijg ik mijn examenuitslag na een Wft- of PE-examen?' hoe je je examenuitslag direct kan inzien via je dashboard.

Het is mogelijk om zelf je gebruikersnaam en/of wachtwoord aan te passen. Volg hiervoor de volgende stappen:

  • Log in op je Dashboard.   
  • Ga naar 'Mijn Profiel'.    
  • Kies de optie 'Gebruikersnaam wijzigen' of 'Nieuw wachtwoord instellen'.

Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Vraag dan een e-mail aan om deze gegevens te herstellen via Wachtwoord vergeten.

Heb je een account bij Lindenhaeghe via je werkgever en ga je uit dienst? Na afmelding door de organisatie wordt er automatisch een privéaccount voor je aangemaakt. Hierbij worden (conform de afspraken met je oud-werkgever) eventuele opleidingen en een diplomadossier overgezet en bewaard. 

Om ervoor te zorgen dat je na uitdiensttreding kunt blijven inloggen is het belangrijk om je herstel-e-mailadres in te vullen onder 'Dashboard' > 'Mijn Profiel' > 'Extra contactinformatie'. Dit e-mailadres wordt door ons automatisch gekoppeld aan je privéaccount. Is je gebruikersnaam je zakelijke mailadres? Denk er dan ook aan om deze gelijk aan te passen.

Bij Lindenhaeghe heb je toegang gekregen tot het Diplomadossier omdat je een PA-abonnement hebt of een examen hebt geboekt. In dit dossier kun je al je behaalde Wft-diploma's en PE Wft-certificaten zelf uploaden. Als je een examen aflegt via Lindenhaeghe, worden je diploma, certificaten en/of PE Wft-certificaten automatisch toegevoegd aan je diplomadossier.

Als je in het verleden PA-certificaten hebt behaald via Lindenhaeghe, worden deze in het najaar van 2023 aan je diplomadossier toegevoegd.

De PA-certificaten voor het jaar 2023 zullen begin 2024 beschikbaar gesteld worden in je account.