De internet-browser die je gebruikt wordt niet langer ondersteund

Dit betekent o.a. dat je geen diensten kunt bestellen. Start met een andere browser of neem contact op met onze klantenservice. Browsers die we aanraden zijn Chrome, Edge, Firefox of Brave.

Veelgestelde vragen

Heb jij vragen over trainingen? Dan is de kans groot dat wij deze al beantwoord hebben. Lees hieronder de antwoorden op onze veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op via 010 - 760 11 00 of support@lindenhaeghe.nl.

Trainingen

Om je training te volgen via de Virtual Classroom log je in via je Dashboard. Hier vind je een startknop waarmee je toegang krijgt tot de Virtual Classroom. Dit is mogelijk vanaf 15 minuten voor aanvang van de training. De trainer zal je vervolgens toegang geven tot de sessie.

Om deel te kunnen nemen aan de Virtual Classroom kun je Microsoft Teams installeren op je pc, tablet of smartphone of kiezen voor deelnemen via de browser.

Als je een training hebt en je kunt niet inloggen op de Virtual Classroom, neem dan telefonisch contact op via 010 - 760 11 00 en stuur direct een e-mail naar support@lindenhaeghe.nl. We zullen je zo snel mogelijk helpen om toegang te krijgen tot de training.

Lindenhaeghe biedt niet alleen een uitgebreid assortiment fysieke locaties, maar ook hoogwaardige online trainingen via onze Virtual Classroom. Als je een training wilt volgen, kun je de Virtual Classroom vinden als een van onze beschikbare locaties in de boekingsmodule.

Om de locatie "Virtual Classroom" te vinden, kun je eenvoudig de volgende stappen volgen in onze webshop: klik op de training van jouw voorkeur en ga naar de boekingsmodule. Daar kun je je postcode of woonplaats invullen om een lijst met beschikbare locaties te zien, waaronder de Virtual Classroom.

Om je training te verzetten of annuleren, log je in in je Dashboard. Vervolgens klik je op agenda en kies je voor "verzetten of annuleren". Je wordt doorverwezen naar een webpagina waar je de voorwaarden terugvindt en je je verzetting en annulering meteen definitief maakt. Geef daarom in het formulier aan dat je akkoord gaat met de voorwaarden.

De volgende voorwaarden gelden:

Moment van verzetten/annuleren Kosten
Meer dan 90 dagen voor startdatum training Administratieve kosten van € 25,-
90 dagen of minder dan 90 dagen, maar meer dan 8 weken voor startdatum training 10% van de deelnemingskosten met een minimale waarde van € 25,-
8 weken of minder dan 8 weken, maar meer dan 4 weken voor startdatum training 25% van de deelnemingskosten
4 weken of minder dan 4 weken, maar meer dan 2 weken voor startdatum training 50% van de deelnemingskosten
2 weken of minder dan 2 weken voor startdatum training Annuleren is niet mogelijk, 100% van de deelnemingskosten

Let op

Wil je de Klassikale Opleiding PE incl. examen verzetten of annuleren, dan gelden bovenstaande voorwaarden voor trainingen.

Indien je training binnen 14 kalenderdagen na het moment van boeken plaatsvindt, heb je tijdens het bestelproces afgezien van de wettelijke bedenktermijn en gelden de reguliere annuleringsvoorwaarden.

Hierboven vind je de voorwaarden voor het annuleren of verzetten van trainingen voor consumenten. Wanneer een bestelling als bedrijf wordt betaald (bijvoorbeeld via de optie 'Mijn werkgever betaalt' of via een extern platform) is de bedenktermijn van 14 kalenderdagen niet van toepassing. Raadpleeg bij twijfel altijd artikel 16 van onze algemene voorwaarden.

Ons uitgangspunt is dat elke training doorgaat. Alleen in uitzonderlijke gevallen kunnen wij soms niet anders dan een training annuleren of wijzigen.

Om elke training door te laten gaan, is het belangrijk dat we een goed doordachte planning hanteren. Bij het samenstellen van ons trainingsaanbod nemen we daarom ruim de tijd om zorgvuldig te kijken naar alle gegevens uit het verleden en de verwachte behoeften van onze cursisten in de toekomst. Alleen zo kunnen wij een betrouwbaar en consistent aanbod aan trainingsmogelijkheden aanbieden, met zo min mogelijk kans op annuleringen of wijzigingen.

Deze aanpak is van toepassing op al onze trainingen. Je kunt er dus vanuit gaan dat alle trainingen doorgaan zoals deze gepland staan. Mocht er toch sprake zijn van een uitzonderlijke situatie hoor je dat ruim van te voren maar uiterlijk twee weken vóór de startdatum van de training.

Bij Lindenhaeghe streven we naar een klantbeleving die gelijkwaardig is aan onze klassikale trainingen. Daarom worden onze online trainingen gegeven vanuit een professionele studio, met de nodige aandacht voor kwaliteit en interactie. Er zijn verschillende redenen waarom we deze aanpak hanteren:

  1. Hoogwaardige online leerervaring: We streven ernaar om dezelfde hoogwaardige kwaliteit te bieden in onze online trainingen als in onze klassikale trainingen. Dit omvat professionele trainers, interactieve lesmaterialen en een gestructureerde leeromgeving. Op deze manier willen we ervoor zorgen dat al onze deelnemers een waardevolle en effectieve leerervaring hebben, ongeacht de gekozen leermethode.
  2. Geluidskwaliteit: Door onze trainingen vanuit een professionele studio te geven, kunnen we de geluidskwaliteit optimaliseren. Dit zorgt ervoor dat alle deelnemers de training goed kunnen volgen zonder hinderlijke achtergrondgeluiden of storingen. 
  3. Beperkt aantal trainingsplekken: Om een optimale online leerervaring te garanderen, hebben we het aantal beschikbare trainingsplekken beperkt. Op deze manier kunnen we voldoende interactie en persoonlijke aandacht bieden aan elke deelnemer, waardoor iedereen actief kan deelnemen en vragen kan stellen.

Je bent tegen hetzelfde tarief dan ook verzekerd van dezelfde kwaliteit, ongeacht of je kiest voor een fysieke training of de Virtual Classroom.

Nadat je de trainingsdag(en) hebt afgerond, krijg je toegang tot het naslagwerk (inclusief de uitwerkingen) van de training en kun je je deelnamecertificaat downloaden.

Binnen twee weken na de laatste trainingsdag zullen wij de behaalde PE-punten aanmelden bij Stichting Erkend Hypotheekadviseur en/of de Federatie Financieel Planner. Je kunt de registratie van de PE-punten bekijken door in te loggen op mijnSEH of mijnCFP.

Als je ook een e-learning volgt om PE-punten te behalen voor SEH en/of CFP/FFP, worden de punten aangemeld nadat je de e-learning hebt afgerond. Ook deze punten worden binnen twee weken na de afrondingsdatum aangemeld.