Veelgestelde vragen
Heb je vragen over de overname, de leeromgeving of wat dit voor jou betekent als klant van Lindenhaeghe? We hebben de belangrijkste vragen en antwoorden hieronder voor je op een rij gezet.
Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan gerust contact met ons op via 010 - 760 11 00 of support@lindenhaeghe.nl.
Veelgestelde vragen van klanten
Ja, je kunt blijven inloggen en studeren zoals je gewend bent. De overname heeft geen invloed op de leeromgeving en opleidingsvoortgang van klanten van Lindenhaeghe.
Voor het opleidingsaanbod kun je gewoon terecht op de website van Lindenhaeghe. Onze vertrouwde opleidingstitels blijven ongewijzigd, en worden op termijn verder verrijkt met relevante content.
Dukers & Baelemans heeft de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in vaardigheidsopleidingen en praktijkgerichte verdiepende trainingen. Wij bouwen hierop voort, zodat dit waardevolle aanbod straks ook toegankelijk wordt voor de klanten van Lindenhaeghe. Hierdoor kunnen we een nog breder en diepgaander opleidingsaanbod bieden dat aansluit bij de ontwikkelingen in de sector.
Veelgestelde vragen van organisaties
Hoewel een overname verandering met zich meebrengt, blijft de persoonlijke aandacht voor jou als klant van Lindenhaeghe hetzelfde. Je kunt gewoon terecht bij je vertrouwde contactpersonen via de gebruikelijke kanalen. We blijven werken met korte lijntjes en directe communicatie, zodat je snel en persoonlijk geholpen wordt. Tegelijkertijd biedt de overname nieuwe mogelijkheden om onze dienstverlening verder te versterken, zodat we jou nog beter van dienst kunnen zijn.
Jouw medewerkers blijven het Dashboard gebruiken zoals zij gewend zijn. Er verandert verder niets aan de manier van inloggen, studeren of het gebruik van de leeromgeving.