De internet-browser die je gebruikt wordt niet langer ondersteund

Dit betekent o.a. dat je geen diensten kunt bestellen. Start met een andere browser of neem contact op met onze klantenservice. Browsers die we aanraden zijn Chrome, Edge, Firefox of Brave.

E-learning Wtp voor informerende medewerkers

Werk je als backofficemedewerker, commercieel assistent, hypotheekacceptant of als financieel ondersteuner van de financieel adviseur? Dan is de E-learning Wtp voor informerende medewerkers bedoeld voor jou.

€ 79,-
  • vrij van btw
  • all-in tarief
  • 2 uur studiebelasting
  • E-learning afgestemd op jouw beroep
  • 12 maanden toegang tot leeromgeving
€ 79,-
  • vrij van btw
  • all-in tarief
  • 2 uur studiebelasting
  • E-learning afgestemd op jouw beroep
  • 12 maanden toegang tot leeromgeving

Deze e-learning is speciaal ontwikkeld om jou goed voor te bereiden op het nieuwe pensioenstelsel. We begrijpen dat de wet- en regelgeving rondom dit onderwerp complex en uitgebreid kan zijn. Daarom richten we ons in deze e-learning op de belangrijkste onderwerpen die jouw werk direct zullen beïnvloeden. Door alleen de belangrijkste zaken te behandelen, houden we het pensioenstelsel overzichtelijk. Zo kan jij direct aan de slag en de klant de juiste informatie bieden.

Om jou optimaal voor te bereiden op het veranderende pensioenstelsel behandelen we in onze E-learning Wtp voor informerende medewerkers de belangrijkste onderwerpen. Deze onderwerpen worden uitgebreid behandeld en voorzien van praktische tips, zodat jij direct aan de slag kan. In onze e-learning behandelen we onder andere:

  • De relevante wijzigingen voor jouw functie in de eerste, tweede en derde pijler, waaronder de AOW-leeftijd, de Wet bedrag ineens en de Wet toekomst pensioenen;
  • Welke documenten je in verschillende situaties kan opvragen bij de klant; en
  • De belangrijkste onderdelen van de wet- en regelgeving, zodat jij de klant goed kan informeren bij vragen of zorgen over de gevolgen van het nieuwe pensioenstelsel voor hun situatie. Denk bijvoorbeeld aan de nieuwe klachteninstantie.

Als backofficemedewerker, commercieel assistent, hypotheekacceptant of ondersteuner van de financieel adviseur ben je een belangrijke schakel in het bieden van goed financieel advies. Onze e-learning is speciaal ontworpen om je de kennis over het pensioenstelsel te geven die je nodig hebt om je rol goed te kunnen blijven vervullen.

We gaan ervan uit dat je Wft Basis in het verleden hebt behaald. In onze e-learning bouwen we verder op die kennis en brengen we je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en regelgeving.

Na het doorlopen van deze e-learning kan je de hypotheekadviseur of de financieel adviseur beter ondersteunen. Je kan relevante documenten opvragen, klantvragen beantwoorden en hebt een goed basisbegrip van de wijzigingen in het pensioenstelsel.

Wat krijg ik bij deze e-learning?
  • Persoonlijke leeromgeving
  • Syllabus te downloaden
  • Oefenvragen
  • Eindtoets met certificaat
9,2

Beste opleider van Nederland

Lindenhaeghe is dit jaar uitgeroepen tot opleider van het jaar en daar zijn we trots op.

Over de prijs

Vrij van btw

Dit product is vrijgesteld van btw

Studie- en oefenmaterialen

Alle benodigde materialen staan direct voor je klaar

Diverse betaalmogelijkheden

O.a. iDEAL, creditcard, PayPal en op factuur

Persoonlijke leeromgeving

Inclusief benodigd studiemateriaal

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over onze dienstverlening? Geen zorgen! We hebben de belangrijkste vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet: 

Heb jij het diploma Wft Basis en wil je op hoofdlijnen weten wat er verandert? Dan is deze e-learning ook een geschikte keuze! Het nieuwe pensioenstelsel is een stelselwijziging. De kans is aanwezig dat veel deelnemers zich zorgen maken om hun pensioen en daarover vragen gaan stellen. Het is dan fijn als je op de hoogte ben van de wijzigingen.

De informerend medewerker is werkzaam als ondersteuner van de financieel adviseur. Als informerende medewerker kan je vragen over het nieuwe pensioenstelsel verwachten, het is belangrijk om klanten dan goed door te kunnen verwijzen en de benodigde informatie alvast te verzamelen voor de adviseur. Maar je hoeft als informerend medewerker niet de opties van voor tot achter te kennen, waardoor we de e-learning compacter hebben gehouden.

De klantcontactmedewerker is werkzaam als klantcontactmedewerker of als callcentermedewerker specifiek bij een pensioenuitvoerder. Erg veel mensen zullen telefonisch contact opnemen en vragen om keuzebegeleiding. Daarom moet de klantcontactmedewerker wél alle opties en veranderingen paraat hebben, aangezien zij meer uiteenlopende klanten moeten gaan helpen met meer specialistische kennis. Deze laatste e-learning is daarom een stuk uitgebreider.

Waarom Lindenhaeghe?