- vrij van btw
- all-in tarief
-
Eendaagse training
-
Op locatie & in de Virtual Classroom
-
6 PE SEH-punten (categorie A) incl. 3 ADW-punten
- vrij van btw
- all-in tarief
-
Eendaagse training
-
Op locatie & in de Virtual Classroom
-
6 PE SEH-punten (categorie A) incl. 3 ADW-punten
Dit vaardighedenprogramma staat in het teken van klantbeheer met de nadruk op verduurzaming. Het bespreekbaar maken van verduurzaming bij het aankopen van een woning is een tweede natuur geworden. Maar hoe doe je dit nu als de klant niet direct een aanleiding heeft, zoals het kopen van een woning? Hoe kan je deze klanten proactief benaderen? Hoe kan je vanuit regulier beheer toegevoegde waarde toevoegen? Wat is jouw rol hierin? Hoe kan jij tot nieuwe advieskansen komen? Deze training geeft jou als adviseur het inzicht en de tools met een goede structuur klantbeheer in te richten en te optimaliseren.
Tijdens deze dag gaan we vooral in op het ‘hoe’: de vaardigheden. Kennis over de technische mogelijkheden tot verduurzaming zijn hierbij van belang. Daarom adviseren we je voorafgaand de E-learning Adviseur Duurzaam Wonen te volgen. Op die manier is je kennis up-to-date en kan je daadwerkelijk aan de slag met hoe je het geleerde in de praktijk kan toepassen!
Tijdens deze vaardigheidstraining ga je in op de meest actuele (kennis)aspecten van verduurzaming. Je wordt in staat gesteld om een begrijpelijke koppeling te maken tussen de (latente) behoefte van je klant op het gebied van beheer en de kennis die je hebt over verduurzaming. Het grootste gedeelte van de training zullen we kijken naar hoe jij als adviseur kijkt naar klantbeheer en verduurzaming, wat je hierin drijft of juist niet. Wanneer we dit weten gaan we met elkaar kijken hoe we dit het beste kunnen overbrengen op de klant en hoe je het klantbeheer vervolgens kan structureren.
Deze training is bedoeld voor alle financieel en hypotheekadviseur die actief met klanten te maken hebben. Uiteraard mogen bijvoorbeeld ook medewerkers van een advieskantoor aansluiten, zodat zij ook goed op de hoogte zijn van klantbeheer en verduurzaming.
Tijdens deze PE SEH-training ga je samen met de trainer en de medecursisten aan de slag met het belang van klantbeheer en verduurzaming. Na deze vaardighedentraining ben in je staat om klanten proactief te benaderen en te helpen bij verduurzaming. Dit kan je doen door toepassing van verbeterde vaardigheden en nieuwe tools die zorgen voor een nog beter beheer van je klantrelatie. Daarnaast behaal je ook gelijk 3 ADW-punten met dit programma, zodat je in het register Adviseur Duurzaam Wonen opgenomen blijft.
Over de prijs
Dit product is vrijgesteld van btw
Inclusief catering en lunch op locatie
Alle benodigde materialen staan direct voor je klaar
O.a. iDEAL, creditcard, PayPal en op factuur