De internet-browser die je gebruikt wordt niet langer ondersteund

Dit betekent o.a. dat je geen diensten kunt bestellen. Start met een andere browser of neem contact op met onze klantenservice. Browsers die we aanraden zijn Chrome, Edge, Firefox of Brave.

Onze nieuwe collega’s Shahen & Denzel

Shahen werkte bijna 8 jaar als verzekeringsadviseur op Curaçao. Haar verhuizing naar Nederland was voor haar een mooi moment om op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging binnen de financiële sector. Ondertussen zat ook Denzel middenin zijn zoektocht naar een nieuwe baan. Hij had al de nodige klantenservice-ervaring en was klaar voor zijn volgende stap. De vacature voor onze afdeling Customer Care was voor beiden precies waar zij naar op zoek waren.

Interview Shahen en Denzel

Direct een goed gevoel

“Wat mij meteen aansprak aan Lindenhaeghe was de dienstverlening waarmee we onze deelnemers echt opleiden tot professionals binnen de financiële wereld,” vertelt Shahen enthousiast over haar eerste indruk van Lindenhaeghe. “Vooral vanwege mijn achtergrond binnen de sector, leek het me ontzettend leuk om hieraan bij te kunnen dragen.” Ook Denzel had van tevoren direct een positief gevoel bij het bedrijf. “Ik kwam online al veel positieve feedback vanuit klanten tegen. Nadat ik vervolgens ook nog eens een heel prettig gesprek met Demi en Sandra had, werd mijn positieve gevoel alleen maar versterkt.”

Positieve impact in elke interactie

Op de afdeling Customer Care staan Shahen en Denzel dagelijks in contact met onze klanten. “Ik hecht enorm veel waarde aan klanttevredenheid,” vertelt Denzel hierover. Hij streeft er dan ook naar om in elke interactie een positieve impact te maken. Ook voor Shahen biedt het klantcontact haar de mogelijkheid om anderen te helpen en bij te dragen aan hun tevredenheid en succes. “Ik geniet ervan om naar hun behoeften te luisteren en waardevolle oplossingen aan te bieden.” Daar sluit Denzel zich bij aan. “Ik vind het gaaf om complexe vraagstukken op te lossen, uitstekende service te bieden en zo nieuwe klantrelaties op te bouwen en vervolgens te onderhouden,” zo vertelt hij.

Echt verschil kunnen maken

Toen we hen vroegen wat ze het leukste vinden aan hun baan, waren ze het eigenlijk direct met elkaar eens: van waarde kunnen zijn voor onze klanten. Maar ook de sfeer binnen Lindenhaeghe draagt bij aan hun werkplezier. “Ik geniet enorm van de collega’s waarmee ik samenwerk. Iedereen is positief en bereid om elkaar te ondersteunen,” geeft Denzel aan. Daar is Shahen het volledig mee eens. “Iedereen is enorm behulpzaam en er heerst een sterk gevoel van teamspirit,” vult zij aan. “Het is voor mij daarnaast belangrijk dat ik écht kan bijdragen aan het welzijn van het bedrijf, dus ik ben blij dat ik zelfstandig zaken kan en mag ondernemen.” Daar is ook Denzel het volledig mee eens: “Ik krijg als medewerker de kans om mee te denken en mijn ideeën aan te dragen, dat geeft mij de mogelijkheid om écht een verschil te maken.”