Hoe ervaren jullie het gebruik van het klantdashboard van Lindenhaeghe?
“Vanwege de inzichten die we krijgen vanuit het klantdashboard hebben we meer grip op de voortgang van de medewerkers. We hebben daarom ook de bewuste keuze gemaakt om de medewerkers elke twee maanden een mail te sturen waarin wij hen attenderen op hun openstaande PA-artikelen. We merken dat dit de medewerkers extra stimuleert om beter bij te blijven met de artikelen, want dat kunnen wij natuurlijk heel eenvoudig monitoren via het dashboard. Om daarnaast het diplomadossier up-to-date te houden voor wat betreft de openstaande to do’s op het gebied van PE, herinneren wij de medewerkers er tevens aan om goed te checken of al hun behaalde certificaten aan het diplomadossier zijn toegevoegd. We geven de managers daarnaast inzage in de voortgang binnen hun team, zodat zij dit extra kunnen monitoren en indien nodig met medewerkers in gesprek kunnen gaan. Het is heel prettig om vanuit hr zo met de managers samen te kunnen werken.“
Jullie hebben het PE-lesmateriaal collectief klaar laten zetten voor jullie medewerkers. Vanwaar deze keuze?
“We hebben voor alle medewerkers de 100% Online Opleiding PE klaar laten zetten en we stellen credits beschikbaar voor iedereen die graag aanvullend de Klassikale Opleiding PE met aansluitend examen wil volgen. We zien dat veel van onze medewerkers de voorkeur hebben voor de online opleiding vanwege de flexibiliteit om dit wanneer zij willen te kunnen volgen en vervolgens een examen in te kunnen plannen wanneer dat hen het beste uitkomt. Er zijn echter ook zeker medewerkers die juist wel graag de klassikale opleiding willen volgen. We vinden het daarom belangrijk om alle medewerkers te faciliteren in het leerproces zoals zij dat het prettigst vinden en daarom laten wij de medewerkers vrij in deze keuze. We merken dat dit de medewerkers ook motiveert om nu al hun PE-examen te doen en dit niet tot het laatste moment uit te stellen.”
Hoe ervaren jullie hierbij het contact met Team Accountmanagement van Lindenhaeghe?
“Binnen SuperGarant hebben we een opendeurenbeleid. De contacten zijn heel persoonlijk en iedereen staat voor je klaar. Je wordt gelijk geholpen als je een vraag hebt. Dit is ook de reden waarom we de contacten met Lindenhaeghe altijd als heel fijn ervaren. Ook bij jullie wordt snel op mailtjes gereageerd en als ik een vraag heb kijkt er gelijk iemand met je mee. Ook het feit dat we regelmatig even telefonisch contact hebben en altijd door Elise wordt geïnformeerd of we nog ergens hulp bij nodig hebben vind ik heel prettig.”