De internet-browser die je gebruikt wordt niet langer ondersteund

Dit betekent o.a. dat je geen diensten kunt bestellen. Start met een andere browser of neem contact op met onze klantenservice. Browsers die we aanraden zijn Chrome, Edge, Firefox of Brave.

Veelgestelde vragen

Heb jij vragen over de online leeromgeving of opleidingen? Dan is de kans groot dat wij deze al beantwoord hebben. Lees hieronder de antwoorden op onze veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op via                   010 - 760 11 08 of info@FOI.nl.

Leeromgeving

Ben je je wachtwoord vergeten? Geen zorgen, je kunt gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen via de volgende stappen: 

  • Stap 1: Ga naar dashboard.lindenhaeghe.nl/inloggen 
  • Stap 2: Klik op 'Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten'. 
  • Stap 3: Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is. Als je meerdere accounts hebt, gebruik dan je gebruikersnaam. Als je je gebruikersnaam niet weet, neem dan contact met ons op via 010 - 760 11 08
  • Stap 4: Binnen 5 minuten ontvang je een e-mail waarmee je je inloggegevens kunt wijzigen. Vergeet niet om ook je 'Ongewenste e-mail/Spam-box' te controleren.

Als het niet lukt om in te loggen, kunnen er verschillende problemen zijn waar je tegenaan loopt. Hier zijn enkele mogelijke oplossingen:

Onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord
Als je gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist zijn of je je inloggegevens vergeten bent, kun je deze eenvoudig herstellen via de volgende stappen: 

  • Stap 1: Ga naar dashboard.lindenhaeghe.nl/inloggen 
  • Stap 2: Klik op 'Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten'. 
  • Stap 3: Vul het bij ons bekende e-mailadres in. Als je meerdere accounts hebt, gebruik dan je gebruikersnaam. Als je je gebruikersnaam niet weet, neem dan contact met ons op via 010 - 760 11 08
  • Stap 4: Binnen 5 minuten ontvang je een e-mail waarmee je je inloggegevens kunt herstellen. Vergeet niet om ook je 'Ongewenste e-mail/Spam-box' te controleren.

Verouderde of onbekende browser
Als je problemen hebt met inloggen, kan dit te maken hebben met het gebruik van een browser die verouderd is of niet (meer) wordt ondersteund. We raden je aan om Google Chrome of Microsoft Edge te gebruiken voor een optimale werking van de leeromgeving. Zorg er ook voor dat je de laatste versie van deze browsers gebruikt.

Cookie-geschiedenis
Cookies kunnen soms inlogproblemen veroorzaken, vooral na een update. Je kunt de cookies verwijderen door de volgende stappen te volgen:

Google Chrome
Ga naar de drie puntjes rechtsboven > Instellingen > Zoek op Browsegegevens wissen. Zorg ervoor dat cookies en andere sitegegevens zijn aangevinkt bij het verwijderen en dat je kiest voor periode ‘Altijd’.

Microsoft Edge
Ga naar de drie puntjes rechtsboven > Instellingen > Klik op Geschiedenis > Zoek op: 'Browsegegevens nu wissen' > Tijdsbereik: 'Gehele tijd'. Zorg ervoor dat 'Cookies' is aangevinkt en klik op Verwijderen.

Als geen van de bovenstaande oplossingen werkt en je nog steeds niet kunt inloggen, neem dan contact op met onze Customer Care afdeling via 010 - 760 11 08 tussen 9.00 - 12.00 en 13.00 - 16.00 uur of mail naar support@lindenhaeghe.nl.

Je kunt je persoonlijke gegevens aanpassen door in te loggen in het Dashboard. Volg deze stappen:

  • Log in op je 'Dashboard'.    
  • Ga naar 'Mijn Profiel'.
  • Kies de optie 'Persoonlijke Informatie'. Hier kun je gegevens zoals je naam, geboortedatum en contactgegevens aanpassen.  

BELANGRIJK! Als je een account hebt via je werkgever, is het niet mogelijk om het e-mailadres te wijzigen. Neem in dat geval contact op met je hr-afdeling.  

Studiemateriaal

Zodra je je bestelling hebt afgerond op onze website, ontvang je vrijwel direct een bestelbevestiging. Vervolgens wordt het studiemateriaal voor je klaargezet in je persoonlijke leeromgeving. De verwerkingstijd hiervoor is doorgaans maximaal tien minuten.

Heb je nog geen inloggegevens voor ons dashboard? Je ontvangt deze direct nadat je je bestelling hebt afgerond. Zo kun je gelijk aan de slag met het door jou gekozen studiemateriaal!

Als je behoefte hebt aan extra uitleg over een specifieke vraag of onderwerp of feedback wilt geven over ons studiemateriaal, kun je een e-mail sturen naar begeleiding@lindenhaeghe.nl. Binnen twee werkdagen kun je een inhoudelijke reactie verwachten van ons team van inhoudsdeskundigen. Als je een vraag of opmerking hebt over een oefenvraag, kun je deze direct stellen tijdens of na het maken van de oefening. Hiervoor is een opmerkingenveld beschikbaar in onze software.

Trainingen

Om je training te volgen via de Virtual Classroom log je in via je Dashboard. Hier vind je een startknop waarmee je toegang krijgt tot de Virtual Classroom. Dit is mogelijk vanaf 15 minuten voor aanvang van de training. De trainer zal je vervolgens toegang geven tot de sessie.

Om deel te kunnen nemen aan de Virtual Classroom kun je Microsoft Teams installeren op je pc, tablet of smartphone of kiezen voor deelnemen via de browser.

Als je een training hebt en je kunt niet inloggen op de Virtual Classroom, neem dan telefonisch contact op via 010 - 760 11 08 en stuur direct een e-mail naar support@lindenhaeghe.nl. We zullen je zo snel mogelijk helpen om toegang te krijgen tot de training.

FOI biedt niet alleen een uitgebreid assortiment fysieke locaties, maar ook hoogwaardige online trainingen via onze virtual classroom. Als je een training wilt volgen, kun je de virtual classroom vinden als een van onze beschikbare locaties in de boekingsmodule.

Om de locatie "Virtual Classroom" te vinden, kun je eenvoudig de volgende stappen volgen in onze webshop: klik op de training van jouw voorkeur en ga naar de boekingsmodule. Daar kun je je postcode of woonplaats invullen om een lijst met beschikbare locaties te zien, waaronder de Virtual Classroom.

Om je training te verzetten of annuleren, log je in in je Dashboard. Vervolgens klik je op agenda en kies je voor "verzetten of annuleren". Je wordt doorverwezen naar een webpagina waar je de voorwaarden terugvindt en je je verzetting en annulering meteen definitief maakt. Houd er rekening mee dat er kosten verbonden kunnen zijn aan het wijzigen of annuleren. Geef daarom in het formulier aan dat je akkoord gaat met de voorwaarden.

De volgende voorwaarden gelden:

Moment van verzetten/annuleren

Kosten

Meer dan 90 dagen voor startdatum training

Administratieve kosten van € 25,-

90 dagen of minder dan 90 dagen, maar meer dan 8 weken voor startdatum training

10% van de deelnemingskosten met een minimale waarde van € 25,-

8 weken of minder dan 8 weken, maar meer dan 4 weken voor startdatum training

25% van de deelnemingskosten

4 weken of minder dan 4 weken, maar meer dan 2 weken voor startdatum training

50% van de deelnemingskosten

2 weken of minder dan 2 weken voor startdatum training

Annuleren is niet mogelijk, 100% van de deelnemingskosten

 

Indien je training binnen 14 kalenderdagen na het moment van boeken plaatsvindt, heb je tijdens het bestelproces afgezien van de wettelijke bedenktermijn en gelden de reguliere annuleringsvoorwaarden.

Certificaten

Certificaat van deelname bij opleiding of training
Indien er onjuiste gegevens staan vermeld op jouw digitale of fysieke certificaat van deelname na het volgen van een opleiding of training, stuur dan een e-mail naar info@foi.nl Geef duidelijk aan welke gegevens incorrect zijn en welke gegevens hiervoor in de plaats moeten komen. Wij zullen ervoor zorgen dat deze gegevens worden aangepast en voorzien jou van een nieuw certificaat.

Permanent Actueel app

Je kunt mailen naar info@foi.nl

Tarieven en betalingen

Bij FOI staat een helder en transparant prijsbeleid voorop. Op onze nieuwe website werken we met all-in tarieven, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Dit betekent dat er geen extra kosten worden berekend voor locatie- en arrangementskosten bij onze klassikale trainingen. Je hoeft je ook geen zorgen te maken over toeslagen, want die zijn verleden tijd. Bovendien zijn de meeste van onze diensten vrijgesteld van btw. Wat je ziet als prijs voor een specifieke dienst is dus exact het bedrag dat je betaalt. Zo houden we het overzichtelijk en weet je waar je aan toe bent.

De betaalmethodes die je kunt kiezen zijn als volgt:

  1. Mollie
    Via Mollie kun je direct betalen met iDEAL, creditcard of PayPal. Na de betaling ontvang je direct een factuur.
  2. Direct Factureren
    Je ontvangt een factuur die je binnen 30 dagen moet betalen via het aangegeven rekeningnummer.

Voor onze Permanent Actueel-abonnementsdiensten wordt de betaalmethode ‘jaarlijkse incasso' gebruikt. Je ontvangt dan jaarlijks een factuur voor de verlenging van je abonnement.