Als het niet lukt om in te loggen, kunnen er verschillende problemen zijn waar je tegenaan loopt. Hier zijn enkele mogelijke oplossingen:
Onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord
Als je gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist zijn of je je inloggegevens vergeten bent, kun je deze eenvoudig herstellen via de volgende stappen:
- Stap 1: Ga naar dashboard.lindenhaeghe.nl/inloggen
- Stap 2: Klik op 'Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten'.
- Stap 3: Vul het bij ons bekende e-mailadres in. Als je meerdere accounts hebt, gebruik dan je gebruikersnaam. Als je je gebruikersnaam niet weet, neem dan contact met ons op via 010 - 760 11 08.
- Stap 4: Binnen 5 minuten ontvang je een e-mail waarmee je je inloggegevens kunt herstellen. Vergeet niet om ook je 'Ongewenste e-mail/Spam-box' te controleren.
Verouderde of onbekende browser
Als je problemen hebt met inloggen, kan dit te maken hebben met het gebruik van een browser die verouderd is of niet (meer) wordt ondersteund. We raden je aan om Google Chrome of Microsoft Edge te gebruiken voor een optimale werking van de leeromgeving. Zorg er ook voor dat je de laatste versie van deze browsers gebruikt.
Cookie-geschiedenis
Cookies kunnen soms inlogproblemen veroorzaken, vooral na een update. Je kunt de cookies verwijderen door de volgende stappen te volgen:
Google Chrome
Ga naar de drie puntjes rechtsboven > Instellingen > Zoek op Browsegegevens wissen. Zorg ervoor dat cookies en andere sitegegevens zijn aangevinkt bij het verwijderen en dat je kiest voor periode ‘Altijd’.
Microsoft Edge
Ga naar de drie puntjes rechtsboven > Instellingen > Klik op Geschiedenis > Zoek op: 'Browsegegevens nu wissen' > Tijdsbereik: 'Gehele tijd'. Zorg ervoor dat 'Cookies' is aangevinkt en klik op Verwijderen.
Als geen van de bovenstaande oplossingen werkt en je nog steeds niet kunt inloggen, neem dan contact op met onze Customer Care afdeling via 010 - 760 11 08 tussen 9.00 - 12.00 en 13.00 - 16.00 uur of mail naar support@lindenhaeghe.nl.