Lead Accountmanagement Lindenhaeghe

Lindenhaeghe maakt onderdeel uit van Certify360, een toonaangevende EdTech-organisatie die zich richt op verplichte professionele educatie en certificering. Binnen Certify360 versterken we het leren met technologie, data en innovatie zodat professionals zich continu kunnen ontwikkelen in een veranderende wereld.

Bij Lindenhaeghe werk je met professionals die zich elke dag inzetten om financieel dienstverleners vakbekwaam te maken én te houden. Je helpt hen zichtbaar maken hoe onze opleidingen bijdragen aan kwaliteit, vertrouwen en groei binnen de financiële sector. Elke consument verdient een goed advies, en wij helpen onze klanten hen dat te geven.

Werken als Lead Accountmanagement

32 – 40 uur          Hbo werk- en denkniveau         Senior         Rotterdam

Accountmanagement bij Lindenhaeghe draait om betrouwbaar klantbeheer, continuïteit en een efficiënte operatie. Als Lead Accountmanagement ben jij verantwoordelijk voor een strak georganiseerde klantbediening en een team dat werkt met structuur, kwaliteit en eigenaarschap. Jij zet de lijnen uit, borgt processen en zorgt dat de afdeling dagelijks soepel draait. Jij zorgt dat het team niet harder werkt, maar slimmer. 

De rol

In deze rol stuur jij een team van Accountmanagers en commerciële ondersteuners aan. Niet door zelf vooraan te staan in elk gesprek, maar door te bouwen aan een afdeling die consistent levert: duidelijk in afspraken, voorspelbaar in output en scherp in opvolging. 

Je legt de basis voor een professionele operatie: gestroomlijnde processen, heldere werkafspraken, een prettige klantreis en het slim gebruik van data en systemen. Je bewaakt kwaliteit en processen maar decreteert ook trends welke kunnen leiden tot nieuwe ontwikkelingen of kansen bij klanten.  

Je werkt nauw samen met Sales, Customer Care, Marketing en Data & Analytics om inzichten om te zetten naar actie. Zo bouw je aan een afdeling die betrouwbaar is voor klanten én schaalbaar is voor groei. 

Header Michael

Heb je een vraag?

Heb je een vraag en wil je liever direct iemand spreken? Neem dan gerust contact op met Michael.

Neem contact op

Je vindt het leuk om:

  • Een team van 9 collega’s te ontwikkelen in klantbediening, dossierdiscipline en professioneel relatiebeheer. 
  • Processen binnen accountmanagement te analyseren, vereenvoudigen en door ontwikkelen.
  • Structuur aan te brengen in werkstromen, rapportages, taakverdeling en klantsegmentatie. 
  • Data en signalen uit CRM en rapportages te vertalen naar prioriteiten, commerciële kansen en verbeteracties.
  • Continuïteit en stabiliteit te creëren binnen de afdeling met ruimte voor innovatie.  
  • Het team scherp te houden op klantwaarde en commerciële kansen om te zetten in duurzame samenwerking. 

Wat breng je mee:

  • Ervaring in accountmanagement, klantadvies of teamleiding (B2B, zakelijke dienstverlening). 
  • Sterk procesmatig en analytisch denkvermogen, je wilt begrijpen hoe iets loopt en hoe het beter kan. 
  • Affiniteit met teamontwikkeling: je geeft richting, biedt duidelijkheid en stimuleert eigenaarschap. 
  • Vermogen om beslissingen te onderbouwen op basis van data, signalen en klantfeedback. 
  • Commerciële scherpte waar je opvolging aan geeft met de teams Sales, Marketing en Customer Care. 
  • Hbo-denkniveau en de drive om een afdeling professioneel neer te zetten. 

Wat wij bieden:

  • Een bruto maandsalaris tussen € 4.243 en € 5.387 (op basis van 40 uur). 
  • 8% vakantiegeld en 20 vakantiedagen (met mogelijkheid tot bijkopen). 
  • Geen pensioenregeling, maar een hoger basissalaris en een kosteloze financiële APK bij een van onze partners. 
  • Volledige flexibiliteit in werktijden – vrijheid met verantwoordelijkheid. 
  • Hybride werken, inclusief ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding. 
  • Reiskostenvergoeding (€ 0,23 per km). 
  • Een energieke, nuchtere en ontwikkelgerichte cultuur. 
  • Op vrijdag tijd voor een borrel, personeelsweekend en af en toe een legendarische BBQ. 

Als jij jezelf hier volledig in herkent, waar wacht je dan nog op? We zien je sollicitatie graag tegemoet!

Een assessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Solliciteer direct

We maken graag kennis, en dan:

  • Ons uitgangspunt is 2 gesprekken waarin je verschillende collega’s uit je team ontmoet die jou alles vertellen over Lindenhaeghe.
  • Zo krijg jij een goed beeld van hoe het er echt op de werkvloer aan toegaat en kan je al je vragen stellen.
  • Wij zijn benieuwd naar wie jij bent als persoon, dit zegt veel meer dan je behaalde diploma's. Wij horen daarom graag waar jij energie van krijgt en wat je van deze functie verwacht.
  • Omdat we zo trots zijn op ons kantoor, leiden we je graag rond. Als je het 1e gesprek echter liever vanuit huis voert, plannen wij deze gewoon in via Microsoft Teams.
  • Wanneer we allebei enthousiast zijn, kun je aan de slag met een vakinhoudelijke opdracht en een assessment waarin je competenties worden getoetst. Zo zien wij hoe je jouw skills toepast in de praktijk en krijg jij alvast een voorproefje van de werkzaamheden bij Lindenhaeghe.
  • Is er een wederzijdse match? Dan doen we je graag tijdens het 2e gesprek een mooi aanbod, waar jij hopelijk volmondig ja tegen zegt!

Over het assessment

Bij Certify360 geloven we dat je nooit uitgeleerd bent en dat groei altijd mogelijk is. Het assessment biedt inzicht in jouw persoonlijkheid, drijfveren en groeipotentie, zodat we samen ontdekken waar jouw kracht ligt en hoe je die verder kunt versterken. Op basis van de inzichten stellen we samen een persoonlijk ontwikkelplan op, waarmee we actief aan de slag gaan. Zo investeren we in jouw ontwikkeling en zorgen we dat jij je talenten maximaal kunt benutten tijdens je carrière bij Certify360.

Waar staan we voor?

Onze kernwaarden

Ondersteuning, betrokkenheid, energie, daadkracht en vernieuwing, dat zijn onze kernwaarden. Dit stralen we niet alleen uit naar de buitenwereld, maar vinden we intern net zo belangrijk!

Great Place to Work

Er zal veel van je worden gevraagd als zelfstandig professional, maar je krijgt er ook veel gezelligheid en waardering voor terug. Denk aan regelmatige borrels, een kerstdiner en het jaarlijkse personeelsweekend.

Hybride werken

Bij Lindenhaeghe is er sprake van wederzijdse flexibiliteit. Daarom werken we hybride, met een perfecte afwisseling tussen thuis en met het gehele team op kantoor. Zolang we maar op jouw inzet en betrokkenheid kunnen rekenen!

Opleidings- en doorgroei-
­mogelijkheden

Wij geloven in het bieden van kansen. Als jij groeit, doen wij dat als organisatie namelijk ook. Er wordt daarom flink geïnvesteerd in de opleidings- en doorgroeimogelijkheden van onze collega’s.

Over Lindenhaeghe

Lindenhaeghe is hét opleidings- en exameninstituut voor de financieel professional en organisatie van de toekomst. Dagelijks zetten we ons in voor de professionele ontwikkeling van ruim 100.000+ financieel professionals.

Lees meer

Jouw toekomstige team

We zijn een dynamische en hard groeiende organisatie. Met een team van betrokken en ambitieuze medewerkers staan we dagelijks voor onze klanten klaar. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!

Benieuwd naar alle collega's?

Wil je weten met wie je nog meer samen gaat werken?

Maak kennis

Arnoud Kreffer

Manager Projectmanagement

Bart Keijzers

Business Developer

Ben Chen

Accountmanager

Chantal Westfa

Content Marketeer

Charena Sasaredjo

Medewerker Customer Care
Claudette Veenema

Claudette Veenema

Medewerker Customer Care
Demi Fransen

Demi Fransen

Customer Success Operations Manager

Devin van Eijs

Consultant Customer Success

Dima Kooiman

Accountmanager

Dominique de Vrij

Accountmanager

Eva Hekelaar

Medewerker Customer Care

Femke Huijgen

Content Marketeer

Jade Mulder

Marketing Operations Specialist
Jermaine Reket

Jermaine Reket

Accountmanager

Joëlle Gardenier

Content Marketeer
Placeholder vrouw

Joëlle van Dijk

Campagne Marketeer

John van Erp

Development Manager
Jordi van Grevenbroek

Jordi van Grevenbroek

Consultant Customer Success

Kieran Walsh

Accountmanager

Melisa Sahin

Medewerker Customer Care
Michael Fleming

Michael Fleming

Customer Success Operations Manager

Nina Rochat

Medewerker Customer Care

Noor Hoogenboom

Medewerker Customer Care
Placeholder vrouw

Pien van der Graaf

Lead Marketing
Rebecca van der Walle

Rebecca van der Walle

Customer Success Manager

Rigaura de Bies-Weijman

Medewerker Customer Care

Rik Walrave

Consultant Customer Success
Sandra van Vliet-Huijbregts

Sandra van Vliet-Huijbregts

Medewerker Customer Care
Shahen van Customer Care

Shahen Emerencia

Medewerker Customer Care
Placeholder man

Sjors van der Werf

Data support medewerker

Tanischa Ponticorvo

Consultant Customer Success

Teun Willems

Learning & Development Manager

Andere vacatures binnen ons team

Wil jij graag aan de slag binnen team Customer Success, maar past de vacature voor Lead Accountmanagement niet helemaal bij jou? Bekijk dan de openstaande vacatures of stuur een open sollicitatie.

Open sollicitatie

N.t.b.    

 Starter/junior/medior/senior

Pijl oranje vlak

Solliciteren bij Lindenhaeghe

Leuk dat je aan de slag wil gaan bij Lindenhaeghe! Vul hieronder je gegevens in, zodat we je alvast beter kunnen leren kennen.

Michael Fleming

Heb je een vraag?

Neem dan gerust contact met ons op via:

   sollicitatie@lindenhaeghe.nl
   010 – 760 11 00