De internet-browser die je gebruikt wordt niet langer ondersteund

Dit betekent o.a. dat je geen diensten kunt bestellen. Start met een andere browser of neem contact op met onze klantenservice. Browsers die we aanraden zijn Chrome, Edge, Firefox of Brave.

Interview met Sebastiaan

Vandaag gingen we in gesprek met onze collega Sebastiaan, sinds maart dit jaar werkzaam binnen het Team Customer Succes van Lindenhaeghe in de rol van Consultant. We spraken met hem over op welke klanten hij zich focust, wat hem hierin zo aanspreekt en waar hij zich de komende tijd mee bezig zal houden.

Interview - Sebastiaan

Op welke klanten richt jij je vooral?

“Ik spreek veel potentiële klanten binnen het intermediair. Kantoren vanaf 10 medewerkers die als schakel fungeren tussen een bank of verzekeraar en de klant. Doordat zij lokaal georiënteerd zijn, maken zij hun eigen beleid en kiezen zij hun eigen producten. Bij hen staat persoonlijk contact voorop en daarom wordt het ook zo gewaardeerd dat ik bij hen langskom op kantoor. Ik vind dat zelf namelijk ook heel fijn, het persoonlijke contact en de korte lijntjes.”

Wat kunnen klanten van jou tijdens een gesprek verwachten?

“Wat ik mooi vind aan het werken bij Lindenhaeghe, is dat we het motto hebben ‘We doen het goed of we doen het niet’. We besteden daarom veel tijd en aandacht aan onze klantgesprekken. Wat heeft een klant nodig om te kunnen voldoen aan de Wft-vakbekwaamheidseisen. Zo kijken we bijvoorbeeld bij Wft PE naar zaken als hoelang zijn medewerkers momenteel bezig met hun voorbereiding voor het PE-examen en hoe verhoudt zich dat tot onze studiebelasting per opleiding? Zit er een examenlocatie dicht in de buurt? Hoeveel medewerkers slagen in één keer versus hoeveel zakken er voor het examen bij hun huidige opleider? En hoeveel administratie komt er kijken bij het bijhouden van de behaalde certificeringen? Allemaal zaken die de business case voor Lindenhaeghe heel interessant maken, met onze lage studiebelasting en hoge slagingspercentages, het grootste examenlocatienetwerk van heel Nederland en inzichten die het Diplomadossier van Lindenhaeghe biedt.”

Komt er tijdens zo’n gesprek nog meer aan bod?

“Naast het feit dat ik dus veel tijd investeer in het leren kennen van het kantoor, laat ik natuurlijk ook graag ons Dashboard zien. Elk kantoor vanaf 10 medewerkers krijgt een eigen Dashboard voor Wft, PE en Permanent Actueel, in hun eigen look & feel. Voor de medewerkers is hierin hun eigen informatie inzichtelijk en zij ontvangen reminders wanneer er een Permanent Actueel-artikel voor hen klaarstaat of wanneer zij weer op PE-examen moeten. Via de webshop die tevens in de look & feel van het kantoor is ingericht, kunnen de medewerkers direct het benodigde studiemateriaal bestellen en hun examen inplannen. Voor de manager zijn zowel het totaalbeeld van het team, als de details per medewerker inzichtelijk. Zo heeft het kantoor alle tools in handen om 100% Wft-proof te zijn én te blijven.”

Waar ga je de komende tijd mee aan de slag?

“Doordat ik nauw betrokken ben bij het onboarden van de klanten zie ik het directe resultaat van mijn werk en dat is leuk. Het lijkt mij een mooie uitdaging om nog meer organisaties te helpen om met onze opleidingsproducten en de inzichten vanuit het Lindenhaeghe Dashboard het maximale uit hun medewerkers en daarmee ook uit de dienstverlening aan hun klanten te kunnen halen. Zodat zij, net als ik, dagelijks met veel plezier het directe resultaat van hun werk kunnen ervaren.”

Wil jij graag meer weten over de mogelijkheden voor jouw kantoor? Neem dan vooral contact op met Sebastiaan, hij vertelt je er graag meer over!