Al meer dan 10 jaar bij onze organisatie in dienst, in verschillende rollen. Wat is hetgeen dat jou hierin typeert?
"Mijn focus op het bieden van een goede dienstverlening. In elke functie die ik heb gehad, stond daarom het klantcontact centraal. Ik heb eerst op detacheringsbasis in verschillende adviseursrollen gewerkt en zo'n vier jaar geleden heb ik de overstap gemaakt naar de interne organisatie. Daar begon ik met een focus op de zakelijke klanten, maar tijdens de fusie ben ik gevraagd de afdeling Customer Care te ondersteunen tijdens de transitiefase. Dit heb ik met veel plezier gedaan en nu de laatste fase van de fusie is afgerond, is het moment daar om weer mijn rol als Consultant voor onze zakelijke klanten op te gaan pakken."
Waar ga je de komende tijd mee aan de slag?
"Ik zal in eerste instantie vooral bestaande klanten benaderen om te onderzoeken welke andere opleidingsbehoeften er nog binnen de organisatie zijn. Al deze klanten hebben als gemeenschappelijke deler dat zij de Wft-vakbekwaamheidsverplichtingen al (deels) invullen via Lindenhaeghe. In mijn gesprekken wil ik samen met de klant onderzoeken waar wij hen verdere ondersteuning kunnen bieden. Hierbij kijken we niet alleen naar Wft, maar ook naar ons bovenwettelijke opleidingsaanbod."
Wat maakt het bovenwettelijke opleidingsaanbod interessant voor organisaties?
"Nu de woningmarkt sterk is afgekoeld, ontstaat er voor medewerkers meer ruimte om een complete opleiding te volgen. Zo kunnen adviseurs zich bijvoorbeeld laten bijscholen tot Erkend Financieel Adviseur of Certified Financial Planner. Dit is waardevol voor de ontwikkeling van de medewerker zelf, maar biedt voor de organisatie ook kansen om nieuwe markten aan te boren en zo extra omzet te genereren. Het is mijn doel om samen met de klant in kaart te brengen welke opleidingsbehoeften de medewerkers hebben en welke mogelijkheden er binnen de scholingsbudgetten van de medewerkers zijn."
Waar zit hierin jouw toegevoegde waarde voor de klant?
"Doordat ik zelf als adviseur werkzaam ben geweest, begrijp ik de uitdagingen van de adviseurs en kan ik mij daardoor echt in hen verplaatsen. Naast het feit dat ik door mijn jarenlange loopbaan binnen Lindenhaeghe een goed beeld heb van de organisatie en de verschillende klantgroepen, heb ik dankzij mijn tijd op de afdeling Customer Care ook een stoomcursus gehad in ons nieuwe opleidingsaanbod. Je kan hierdoor dus wel stellen dat ik redelijk wat weet van de verschillende opleidingen en daardoor organisaties ook gedegen opleidingsadvies kan geven dat de medewerkers écht verder helpt."
Wil je graag contact opnemen met Jordi om de opleidingsbehoeften binnen jouw organisatie te bespreken? Plan dan vooral een belafspraak met hem in, hij staat je graag te woord!