Maak kennis met Jordi

Interview

Als je weleens telefonisch contact met ons hebt opgenomen, is de kans groot dat je Jordi een keer aan lijn hebt gehad. De komende tijd gaat hij ook steeds meer in gesprek met onze zakelijke klanten om mee te denken over oplossingen voor hun hele organisatie. Uiteraard blijft hij daarnaast ook gewoon de telefoon opnemen voor jou! Benieuwd hoe hij zijn rol ervaart?

Klantcontact als gemeenschappelijke deler

Jordi is inmiddels al ruim 10 jaar in dienst bij onze organisatie en heeft in deze jaren verschillende rollen gehad. “Mijn focus ligt op het bieden van een goede dienstverlening. In elke functie die ik heb gehad, stond het klantcontact centraal,” zo vertelt hij. “Ik heb eerst op detacheringsbasis in verschillende adviseursrollen gewerkt en maakte ongeveer vier jaar geleden de overstap naar de interne organisatie. Ik begon toen met een focus op de zakelijke klanten, maar tijdens de fusie ben ik gevraagd de afdeling Customer Care te ondersteunen tijdens de transitiefase.” Een rol die Jordi met veel plezier heeft vervuld. Nu de laatste fase van de fusie is afgerond, is dit hét moment voor hem om weer meer in gesprek met onze zakelijke klanten te gaan.”

Samen kijken naar de opleidingsbehoeften

Toen we Jordi vroegen waar hij de komende tijd mee aan de slag gaat, vertelde hij dat hij in eerste instantie vooral bestaande klanten gaat benaderen om te onderzoeken welke andere opleidingsbehoeften er nog binnen de organisatie zijn. “Al deze klanten hebben als gemeenschappelijke deler dat zij de Wft-vakbekwaamheidsverplichtingen al (deels) invullen via Lindenhaeghe. In mijn gesprekken wil ik samen met de klant onderzoeken waar wij verdere ondersteuning kunnen bieden. Hierbij kijken we niet alleen naar Wft, maar ook naar ons bovenwettelijke opleidingsaanbod.” Het is dan ook zijn doel om samen met de klant in kaart te brengen welke opleidingsbehoeften de medewerkers hebben en welke mogelijkheden er binnen de scholingsbudgetten van de medewerkers zijn.

Toegevoegde waarde voor de klant

Doordat Jordi ook zelf als adviseur werkzaam is geweest en regelmatig onze klanten aan de telefoon krijgt, begrijpt hij voor welke uitdagingen adviseurs kunnen komen te staan. “Ik kan me hierdoor echt in onze klanten verplaatsen en hen daardoor nóg beter ondersteunen,” geeft hij aan. Hij heeft er dan ook zin in om meer gesprekken te voeren met onze zakelijke klanten en ondertussen nog steeds jou te ondersteunen aan de telefoon.

Overig nieuws

Nieuwe AI e-learning volledig toegespitst op financieel adviseurs
Nieuwsbericht
Op het SEH-congres introduceerden we onze AI e-learning speciaal voor financieel adviseurs.
PE-stuwmeer is een feit, oplossing ligt bij organisaties
Nieuwsbericht
Het CDFD heeft de cijfers over het eerste kwartaal van 2024 gepubliceerd. Eerder waarschuwden we...
Voor de 11e keer uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland
Nieuwsbericht
Op dinsdag 2 april vond de verkiezing tot Beste Opleider van Nederland plaats.