Interview met Linda Schakenraad-Van Dijk van Klomp Advies

Klant aan het woord

Klomp Advies in Mill werkt sinds dit jaar samen met van Lunen Adviesgroep in Boxmeer en is een onafhankelijk financieel adviesbureau. Zij is bewust klein van opzet, zodat elke klant kan vertrouwen op persoonlijke aandacht. Wij kunnen ons voorstellen dat Klomp Advies dit net zo belangrijk vindt in de keuze van haar opleidingspartner. Daarom gingen we in gesprek met Linda Schakenraad-Van Dijk, Officemanager bij Klomp Advies, over hoe zij de dienstverlening van Lindenhaeghe ervaart.

Op welke wijze ondersteunt Lindenhaeghe Klomp Advies bij de borging van de vakbekwaamheid van de medewerkers?
“We volgen alles op het gebied van de Wft-vakbekwaamheid bij Lindenhaeghe. Binnenkort gaan we weer met een aantal kantoren uit de regio naar Van der Valk om daar incompany een examentraining te volgen en vervolgens op PE-examen te gaan. Dit wordt vanuit Lindenhaeghe goed voorbereid en tot in de puntjes geregeld. Ook vinden we het belangrijk dat iedereen goed bijblijft met Permanent Actueel, hiervoor gebruiken we het dashboard. Als iemand wat achterloopt met de PA-artikelen, geven we diegene even een seintje. Omdat het om relatief korte artikelen gaat, is het dan ook zo weer bijgewerkt.”

Alle medewerkers volgen Permanent Actueel Continu, vanwaar deze keuze?
“We vinden het belangrijk dat onze kennis door het hele jaar heen actueel is. Doordat we de PA-artikelen direct lezen, blijven we ook echt actueel en kunnen we het gelijk meenemen in de adviesgesprekken. Doordat de artikelen maar een leestijd van enkele minuten hebben, kan je het ook gemakkelijk bijhouden en dat bevalt heel goed. Voorheen volgde ik Permanent Actueel altijd op mijn werk, maar tegenwoordig maak ik hiervoor gebruik van de PA-app. Tussendoor heb je vaak wel zo’n momentje dat je even zit te scrollen op je telefoon, terwijl je dat moment ook kan gebruiken om je PA weer bij te werken. Dat werkt via de app wel erg gemakkelijk.”

Hoe ervaren jullie hierbij het contact met Team Accountmanagement van Lindenhaeghe?
“Wij vinden het belangrijk om een thuisplek te zijn voor onze klanten en dat zij met al hun vragen bij ons terechtkunnen. Met name in de contacten die wij met grotere organisaties hebben, merken we dat we niet altijd het juiste antwoord op onze vragen krijgen. Bij Lindenhaeghe is dit anders. De sfeer is gemoedelijk, ik denk dat we daarin hetzelfde soort organisatie zijn. We hebben een vast aanspreekpunt met wie we regelmatig contact hebben en het loopt allemaal heel goed. We voelen geen drempel om contact met jullie op te nemen, het is altijd erg gemakkelijk om Lindenhaeghe te bereiken. Ik kan echt niet anders zeggen dan dat we heel tevreden zijn over Lindenhaeghe.”

Overig nieuws

AFM roept op tot verbetering van hypotheekadvies
Nieuwsbericht
Er is de laatste tijd veel aandacht voor de kwaliteit van hypotheekadvies. Recentelijk bracht de AFM een rapport uit waarin...
Het Prinsjesdag Totaaloverzicht 2024 staat voor je klaar!
Nieuwsbericht
Dit jaar publiceren we de 12e editie van het Prinsjesdag Totaaloverzicht! Zoals ieder jaar, werken...
De Wwft in de praktijk
Nieuwsbericht
De Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft) speelt een...