Wat kan ik doen als ik vragen heb?
We zijn er trots op je te kunnen vertellen dat Lindenhaeghe en Hoffelijk zijn gefuseerd. Als klant of relatie van één van deze organisaties heb je hier misschien vragen over. Daarom hebben we de meestgestelde vragen voor je beantwoord op deze website.
Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Lindenhaeghe of Hoffelijk. We zijn bereikbaar via support@lindenhaeghe.nl en info@hoffelijk.nl.
Algemene vragen
Door het samengaan van de bedrijven ontstaat een sterk merk met unieke eigenschappen. Onze visies vinden elkaar in het vakgericht opleiden van financieel professionals en het kwaliteitgedreven werken, beide vanuit een sterke cultuur. Lindenhaeghe en Hoffelijk zijn op veel gebieden sterk complementair. Zo kan Lindenhaeghe al jaren rekenen op een grote groep tevreden cursisten, maar stond ze wel voor een grote uitdaging - en investering - op het gebied van doorontwikkeling van de IT-architectuur en -systemen. Hoffelijk heeft deze investeringen juist de afgelopen jaren gedaan en was op zoek naar uitbreiding van het marktaandeel om dergelijke investeringen te kunnen blijven doen.
Beide organisaties gaan samen verder onder de naam Lindenhaeghe, gezien de naamsbekendheid in de consumentenmarkt. Met een breed, kwalitatief hoogstaand aanbod en een groot landelijk netwerk van opleidings- en examenlocaties hebben onze (toekomstige) klanten toegang tot alle vormen van financieel onderwijs. Samen bieden wij het beste op alle vlakken voor iedereen met een opleidingsbehoefte binnen de financiële branche.
Lindenhaeghe en Hoffelijk gaan als één bedrijf verder onder de naam Lindenhaeghe. Wesley van ’t Hof is de Algemeen Directeur.
Belangrijk om te weten, is dat er de komende periode niets verandert. Je kan dus gewoon opleidingen bestellen op de manier die jij gewend bent via de vertrouwde Lindenhaeghe- of Hoffelijk-website en inloggen in je online leeromgeving zoals je altijd doet.
Komen er straks wél veranderingen? Dan stellen we je daar uiteraard tijdig en persoonlijk van op de hoogte. Daarnaast plaatsen we regelmatig updates over de fusie op deze speciale fusiewebsite. Zo blijf jij continu op de hoogte van het laatste nieuws en leer je het nieuwe Lindenhaeghe stap voor stap beter kennen.
Lindenhaeghe en Hoffelijk zijn vanaf nu samen verantwoordelijk voor de verwerking van je persoonsgegevens. Jouw privacy en die van onze andere klanten is belangrijk voor ons. Daarom behandelen we alle persoonsgegevens verkregen uit de dienstverlening en die jij hebt ingevuld in onze webshops of op onze websites met de grootst mogelijke zorgvuldigheid en veiligheid. Het verwerken en beveiligen van persoonsgegevens gebeurt altijd in overeenstemming met wat jij van ons (mag) verwachten, maar ook met wat wet- en regelgeving daarover bepaalt. Bekijk het volledige overzicht van alle verwerkers.
Op al deze maatregelen wordt toezicht gehouden door onze privacyspecialisten die bij hun werkzaamheden worden ondersteund door meerdere collega’s. Zij zullen de komende tijd de algemene- en privacyvoorwaarden verder verduidelijken en harmoniseren.
Een fusie brengt uiteraard veranderingen met zich mee. We hebben de afgelopen periode veel ruimte gecreëerd om gesprekken te voeren, elkaar beter te leren kennen en de werkwijzen op elkaar af te stemmen. Daarom heeft de aankondiging van de fusie ook een wat langere aanloop gehad, zodat we eerst konden investeren in onze medewerkers.
We hebben flinke ambities met het nieuwe Lindenhaeghe. Om deze plannen te realiseren hebben we, naast de bestaande collega’s, juist meer mensen nodig, niet minder. De fusie biedt dan ook vooral kansen. Er zijn nieuwe functies gecreëerd en collega’s die op zoek waren naar extra uitdaging hebben dit aangeven en hebben ofwel extra taken gekregen ofwel zijn zelfs geswitcht van team. Daarnaast hebben we al verschillende nieuwe collega’s aangenomen.
Ben je benieuwd naar ons nieuwe team? Neem dan vooral een kijkje op onze Teampagina.
Veelgestelde vragen van klanten
Je kan voorlopig gewoon inloggen op de manier en in de leeromgeving die jij gewend bent. Voor Lindenhaeghe-klanten zal op termijn de look and feel van de Online Leeromgeving veranderen. Uiteraard brengen we je tijdig en persoonlijk op de hoogte van deze wijzigingen.
Je kan zowel Lindenhaeghe als Hoffelijk een bericht sturen via de website. Daarnaast blijft de klantenservice van Lindenhaeghe en Hoffelijk uiteraard goed bereikbaar. Dus wanneer je vragen hebt, kan je altijd contact met ons opnemen.
Geplande examens en/of trainingen gaan uiteraard gewoon door.
Volg jij een STAP- of NL leert door-opleiding, ga je hier binnenkort mee starten of loopt er een aanvraag voor jou? Dan verandert er niets aan het traject. Je ontvangt updates over jouw opleiding en subsidieaanvraag van de opleider waar je het traject gestart bent.
Voor het opleidingsaanbod kan je komende maanden gewoon terecht op zowel de website van Lindenhaeghe als de website van Hoffelijk. Het basisaanbod van beide bedrijven blijft voorlopig ongewijzigd. Dit aanbod bestaat uit alle opleidingen die nodig zijn om jouw vakbekwaamheid op peil te houden. Denk aan wettelijke opleidingen inclusief de bijbehorende examens, verbredende en verdiepende opleidingen en trainingen op gebied van vakvaardigheden.
Op termijn gaan we gefaseerd over naar een nieuwe gezamenlijke website en -shop. Deze zal medio 2023 gereed zijn.
Veelgestelde vragen van organisaties
Voorlopig geldt zowel voor Lindenhaeghe als voor Hoffelijk dat je kan schakelen met je vertrouwde contactpersoon. Mocht hier op termijn iets in veranderen, dan word je daar uiteraard persoonlijk over geïnformeerd en zorgen wij voor een uitgebreide en volledige overdracht intern.
De afgelopen maanden hebben Lindenhaeghe en Hoffelijk de fusie grondig en in alle rust voorbereid. De krachten van beide partijen zijn gebundeld en er is veel ruimte geweest voor teambuilding binnen de verschillende afdelingen. Hierdoor zijn de medewerkers binnen Lindenhaeghe en Hoffelijk al goed op elkaar ingespeeld en is er nu alle ruimte om ons samen met jou als klant te focussen op de komende veranderingen en je hierin zo goed mogelijk te ondersteunen. Omdat we precies weten waar we voor jouw organisatie rekening mee moeten houden, kunnen we jou daar nu én in de toekomst goed over informeren.
Ben je klant bij Lindenhaeghe? Voorlopig kunnen jouw medewerkers nog gewoon gebruikmaken van de Online Leeromgeving. Op termijn kan je ervoor kiezen om gebruik te maken van de geavanceerde dashboarding en applicaties van Hoffelijk. Zo heb je straks toegang tot een verbeterd klantportaal waarin je in één oogopslag alles rondom de vakbekwaamheid van je medewerkers kan zien. Daarnaast hebben je medewerkers dan al hun certificaten en diploma’s op één plek en kunnen zij rekenen op verbeterde online toepassingen die helpen de studiebelasting te verlagen. Uiteraard benaderen we je binnenkort persoonlijk om de mogelijkheden te bespreken.
Ben je klant bij Hoffelijk? Dan blijven je medewerkers gebruikmaken van alle systemen en applicaties zoals zij gewend zijn. Op termijn kan je ervoor kiezen om (klassikale) opleidingen vanuit Lindenhaeghe aan je organisatieaanbod toe te voegen. In de toekomst staat hiervoor een nieuwe website op de planning waarop het gecombineerde aanbod van Lindenhaeghe en Hoffelijk komt te staan. Ook hierbij geldt dat we jou uiteraard persoonlijk zullen benaderen om de mogelijkheden te bespreken.
Als klant van Lindenhaeghe blijft het voorlopig mogelijk om de studievoortgang van je medewerkers te monitoren door middel van het huidige Leerportaal. Op termijn kan je ervoor kiezen om gebruik te maken van de geavanceerde dashboarding en applicaties van Hoffelijk. Zo heb je straks toegang tot een verbeterd klantportaal waarin je in één oogopslag alles rondom de vakbekwaamheid van je medewerkers kan zien. We benaderen je binnenkort persoonlijk om de mogelijkheden te bespreken.
Ben je klant bij Hoffelijk? Dan blijf je gebruikmaken van alle systemen en applicaties zoals je gewend bent.
Veelgestelde vragen voor mij als klant/organisatie van Lindenhaeghe
De fusie met Hoffelijk zorgt voor verbeteringen op verschillende vlakken. Dat geldt ook voor onze PA (Permanent Actueel) abonnementen. De online omgeving van Hoffelijk is gebruiksvriendelijker dan die van Lindenhaeghe. Daarom gaan we voor de PA-abonnementen in de week van 16 januari over naar de leeromgeving van Hoffelijk. Je hoeft voor de overgang niets te doen en ontvangt vanzelf bericht van ons met de instructies hoe de overgang naar het nieuwe dashboard in zijn werk gaat. Je kunt dan direct aan de slag!
Benieuwd hoe deze nieuwe omgeving eruit gaat zien en wat er voor jou verandert? Lees meer hierover en bekijk de uitlegvideo op de speciale PA-pagina voor gebruikers, organisatiebeheerders en managers.
We zullen gefaseerd overgaan naar andere systemen. Deze overgang zal duren tot medio 2023. Dit zal op zeer zorgvuldige wijze plaatsvinden. We zullen je hierover tijdig en persoonlijk informeren. Bij de overgang naar nieuwe systemen gaan we uiteraard zorgvuldig om met je persoonsgegevens.
Verwerking persoonsgegevens
Lindenhaeghe en Hoffelijk zijn vanaf nu samen verantwoordelijk voor de verwerking van je persoonsgegevens. Jouw privacy en die van onze andere klanten is belangrijk voor ons. Daarom behandelen we alle persoonsgegevens verkregen uit de dienstverlening en die jij hebt ingevuld in onze webshops of op onze websites met de grootst mogelijke zorgvuldigheid en veiligheid. Het verwerken en beveiligen van persoonsgegevens gebeurt altijd in overeenstemming met wat jij van ons (mag) verwachten, maar ook met wat wet- en regelgeving daarover bepaalt.
Zowel voor als na de fusie bestonden Lindenhaeghe en Hoffelijk uit verschillende entiteiten. Het kan gebeuren dat binnen onze gemeenschappelijke dienstverlening niet één, maar meerdere entiteiten jouw persoonsgegevens nodig hebben. Welke entiteit je persoonsgegevens verwerkt, is doorslaggevend voor de vraag wie verantwoordelijk is voor de verwerking. Om jou goed van dienst te kunnen zijn en je niet steeds lastig te moeten vallen om per entiteit gegevens te delen, hebben we onderling afspraken gemaakt (Gedragscode). Daarin staat hoe wij omgaan met de gegevens die we van jou verkrijgen, ongeacht in welke entiteit we deze verkrijgen.
Op al deze maatregelen wordt toezicht gehouden door onze privacyspecialisten die bij hun werkzaamheden worden ondersteund door meerdere collega’s. Zij zullen de komende tijd zowel de algemene- als privacyvoorwaarden verder verduidelijken en harmoniseren.
Uiteraard is jouw studievoortgang in de Online Leeromgeving voor ons net zo belangrijk als voor jou. Voorlopig verandert er dan ook niets op dit gebied. Je kan gewoon inloggen op de manier die jij gewend bent, via de website van Lindenhaeghe. Op termijn zal de look and feel van de Online Leeromgeving veranderen, omdat we overstappen naar een ander - veelzijdiger - platform. Uiteraard informeren we je hier tijdig en persoonlijk over.
Voorlopig blijft het mogelijk om de studievoortgang van je medewerkers te monitoren door middel van het bekende Leerportaal. Inlog, proces en mogelijkheden blijven voor nu ongewijzigd.
Op termijn kan je ervoor kiezen om gebruik te maken van de geavanceerde dashboarding en applicaties van Hoffelijk. Zo heb je straks toegang tot een verbeterd klantportaal waarin je in één oogopslag alles rondom de vakbekwaamheid van je medewerkers kan zien. We benaderen je binnenkort persoonlijk om de mogelijkheden te bespreken.
De hoofdlocatie wordt Rotterdam. De locatie in Bilthoven blijft geopend als opleidings- en examenlocatie.
Het nieuwe Lindenhaeghe biedt een sterk online, klassikaal en blended aanbod waarbij je zelf kan kiezen wat je voorkeur heeft. Organisaties worden daarnaast beter ondersteund met een breed opleidingsaanbod gericht op de vakbekwaamheid van hun medewerkers.
Onze trainers zijn hier een essentieel onderdeel van. Daarom zal je de vertrouwde gezichten van Lindenhaeghe en Hoffelijk ook gewoon weer terugzien bij het nieuwe Lindenhaeghe.
Veelgestelde vragen voor mij als klant/organisatie van Hoffelijk
We blijven onze eigen systemen en applicaties gebruiken. Dit betekent dat je als klant gebruik kan blijven maken van alle systemen en applicaties zoals je nu gewend bent.
We gaan gefaseerd over naar een nieuwe gezamenlijke website en -shop. Deze zal medio 2023 gereed zijn.
Maak je als organisatie gebruik van een klantspecifieke webshop? Op termijn kan je ervoor kiezen om (klassikale) opleidingen vanuit Lindenhaeghe aan je organisatieaanbod toe te voegen. Uiteraard zullen we jou binnenkort persoonlijk benaderen om de mogelijkheden te bespreken.
Doordat we dezelfde systemen en applicaties blijven gebruiken, behouden we ook de leveranciers waar we reeds mee samenwerkten. We kiezen er wel steeds vaker voor om de systemen en applicaties volledig in eigen beheer te nemen. Zo hebben we meer invloed op de doorontwikkeling en kunnen we daarnaast de security beter borgen, omdat we niet afhankelijk zijn van derden.
We gaan gefaseerd over naar een nieuwe gezamenlijke website. Deze zal medio 2023 live gaan. Tot die tijd kan je gewoon op de website van Hoffelijk terecht. We plaatsen regelmatig updates over de fusie op deze speciale fusiewebsite. Zo blijf jij continu op de hoogte van het laatste nieuws en leer je het nieuwe Lindenhaeghe stap voor stap beter kennen.
Maak je als organisatie gebruik van een klantspecifieke webshop of wissel je gegevens uit via een API-koppeling? Dan word je uiteraard persoonlijk geïnformeerd zodra de link wijzigt naar lindenhaeghe.nl of indien er iets wijzigt in de koppeling.
Nee, voor klanten van Hoffelijk Juridisch verandert er niets. Hoffelijk Juridisch gaat door als apart label, maar is wel onderdeel van de ‘Lindenhaeghe Groep’.