Sales Support NCI

Nederlands Compliance Instituut (NCI) maakt onderdeel uit van de Certify360 EdTech Group, een collectief van toonaangevende opleiders waar experts uit verschillende vakgebieden samenwerken, kennis delen en elkaar versterken. 

Bij NCI werk je met professionals die zich dagelijks inzetten voor compliance, integriteit en governance binnen organisaties. Je helpt hen zichtbaar maken hoe kennis, opleiding en bewustwording bijdragen aan verantwoord, integer en toekomstbestendig ondernemen. 

Werken als Sales Support

32 – 40 uur          Hbo werk- en denkniveau         Medior         Rotterdam

Als Sales Support bij NCI ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle inkomende vragen via telefoon, mail of intakeformulieren. Je bent daarmee niet alleen een stem aan de telefoon, maar ook de drager van onze propositie: jij kent onze doelgroep als geen ander en bouwt mee aan hun toekomst én die van ons. 

Je ondersteunt de commerciële teams in hun dagelijkse werkzaamheden maar je doet méér dan opvolgen alleen. Je denkt actief mee over hoe we onze klantbenadering slimmer, persoonlijker en effectiever kunnen maken.  

Daarom zoeken we een energieke en betrokken Sales Support die de verbindende schakel vormt tussen onze opleidingen en de professionals die we verder helpen. 

Met behulp van data en AI leer je trends herkennen in klantgedrag en bestellingen, zodat we beter kunnen inspelen op behoeften en kansen. Je zorgt dat leads niet alleen worden opgevolgd, maar écht worden omgezet in waardevolle relaties. 

Header Demi

Heb je een vraag?

Heb je een vraag en wil je liever direct iemand spreken? Neem dan gerust contact op met Demi.

Neem contact op

Dit ga je doen:

  • Klanten te woord staan en ondersteunen bij vragen over opleidingen, trainingen en incompany-trajecten. 
  • Leads opvolgen en beheren in het CRM-systeem. 
  • Meedenken, opzetten en uitvoeren van commerciële acties en campagnes om de leadstroom te vergroten. 
  • Trends signaleren in klantgedrag en bestellingen en deze opvolgen. 
  • AI-tools gebruiken om processen te versnellen of klantinzichten te verbeteren. 
  • Administratieve processen rondom offertes, inschrijvingen en klantgegevens zorgvuldig afhandelen. 
  • Samenwerken met collega’s van Marketing, Customer Care en Data & Analytics om onze klantreis continu te verbeteren. 

Jij bent iemand die:

  • Een commerciële drive heeft en energie krijgt van resultaat boeken. 
  • Gestructureerd werkt en makkelijk overzicht houdt, ook als het druk is. 
  • Kansen ziet en gericht actie onderneemt om deze te benutten. 
  • Affiniteit heeft met data of technologie, en nieuwsgierig is naar AI-toepassingen in klantcontact. 
  • Communicatief sterk is, zowel mondeling als schriftelijk. 
  • Van nature servicegericht is en energie krijgt van klanttevredenheid. 

Je brengt mee:

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau. 
  • Ervaring in een commerciële binnendienst, sales support of klantgerichte rol. 
  • Iemand die systemen snel eigen maakt.  
  • Een leergierige en proactieve houding, je wilt meedenken, niet alleen uitvoeren. 

Wat bieden wij:

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van ervaring. 
  • Hybride werken met veel zelfstandigheid. 
  • De kans om te werken binnen een organisatie die volop in ontwikkeling is. 
  • Ruimte om mee te denken over hoe we AI en data slimmer inzetten in commerciële processen. 
  • Een betrokken team waarin samenwerking en groei centraal staan. 
Solliciteer direct

We maken graag kennis, en dan:

  • Ons uitgangspunt is 2 gesprekken waarin je verschillende collega’s uit je team ontmoet die jou alles vertellen over NCI.
  • Zo krijg jij een goed beeld van hoe het er echt op de werkvloer aan toegaat en kan je al je vragen stellen.
  • Wij zijn benieuwd naar wie jij bent als persoon, dit zegt veel meer dan je behaalde diploma's. Wij horen daarom graag waar jij energie van krijgt en wat je van deze functie verwacht.
  • Omdat we zo trots zijn op ons kantoor, leiden we je graag rond.
  • Is er een wederzijdse match? Dan doen we je graag tijdens het 2e gesprek een mooi aanbod, waar jij hopelijk volmondig ja tegen zegt!

Waar staan we voor?

Onze kernwaarden

Ondersteuning, betrokkenheid, energie, daadkracht en vernieuwing, dat zijn onze kernwaarden. Dit stralen we niet alleen uit naar de buitenwereld, maar vinden we intern net zo belangrijk!

Great Place to Work

Er zal veel van je worden gevraagd als zelfstandig professional, maar je krijgt er ook veel gezelligheid en waardering voor terug. Denk aan regelmatige borrels, een kerstdiner en het jaarlijkse personeelsweekend.

Hybride werken

Bij NCI is er sprake van wederzijdse flexibiliteit. Daarom werken we hybride, met een perfecte afwisseling tussen thuis en met het gehele team op kantoor. Zolang we maar op jouw inzet en betrokkenheid kunnen rekenen!

Opleidings- en doorgroei-
­mogelijkheden

Wij geloven in het bieden van kansen. Als jij groeit, doen wij dat als organisatie namelijk ook. Er wordt daarom flink geïnvesteerd in de opleidings- en doorgroeimogelijkheden van onze collega’s.

Over NCI

Bij NCI werken we in een klein en hecht team van toegewijde professionals. Onze opleidingen staan hoog aangeschreven: inhoudelijk sterk, veelal klassikaal met hooggekwalificeerde docenten met jarenlange praktijkervaring. De bedrijfscultuur is informeel, pro-actief en dienstbaar.

Lees meer

Jouw toekomstige team

We zijn een dynamische en hard groeiende organisatie. Met een team van betrokken en ambitieuze medewerkers staan we dagelijks voor onze klanten klaar. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!

Benieuwd naar alle collega's?

Wil je weten met wie je nog meer samen gaat werken?

Maak kennis

Solliciteren bij NCI

Leuk dat je aan de slag wil gaan bij NCI! Vul hieronder je gegevens in, zodat we je alvast beter kunnen leren kennen.

Demi Fransen

Heb je een vraag?

Neem dan gerust contact met ons op via:

   sollicitatie@lindenhaeghe.nl
   010 – 760 11 00