Data Support Medewerker Lindenhaeghe
Lindenhaeghe is onderdeel van Certify360 EdTech Group: een toonaangevende opleidingsgroep die zich richt op verplichte opleidingen en certificeringen voor kennisintensieve beroepen. Certify360 bundelt sterke labels zoals NCI, FOI, Learncare, WWZ Academie en Examenadviesburo. Dankzij deze samenwerking kunnen we blijven innoveren en voldoen aan de hoogste kwaliteitsstandaarden in ons vakgebied.
Werken als Data Support Medewerker
16 – 40 uur Hbo werk- en denkniveau Junior Rotterdam
Bij Lindenhaeghe zorgen we ervoor dat professionals in de financiële sector up-to-date blijven met opleidingen en trainingen. Onze klanten rekenen op ons voor zorgvuldige en foutloze uitvoering. Daarachter schuilt een grote hoeveelheid data én jouw verantwoordelijkheid om die data betrouwbaar, inzichtelijk en bruikbaar te houden.
Dus ben jij goed in het oplossen van problemen, puzzelen met data en help je graag klanten en collega’s vooruit? Zoek je daarnaast een baan die goed te combineren is met je studie of andere bezigheden? Dan is dit dé kans voor jou!
Als Data Support Medewerker combineer je je interesse in data met klantcontact. Je hebt veel contact met klanten via mail en ondersteunt hen bij hun data- en systeemvragen. Jij maakt gegevens inzichtelijk, legt oplossingen duidelijk uit en helpt klanten en collega’s écht verder.

Heb je een vraag?
Heb je een vraag en wil je liever direct iemand spreken? Neem dan gerust contact op met Roy.
Wat ga je doen?
- Bouwen van heldere rapportages voor klanten (bijvoorbeeld rondom compliance) en collega’s (zoals commerciële inzichten).
- Klantvragen beantwoorden en klanten écht verder helpen via de gezamenlijke mailbox. Hierbij ben jij hun eerste aanspreekpunt voor data-gerelateerde uitdagingen.
- Meewerken aan slimme technische oplossingen voor onze klanten: Jij speelt een sleutelrol in het opzetten van geautomatiseerde koppelingen, het schrijven van Excel queries, het beheren van binnenkomende data en het zorgen dat deze processen soepel blijven draaien. Geen zorgen, deze werkzaamheden kan je bij ons leren.
- Analyseren, controleren en voorbereiden van commerciële rapportages of kansen.
- Een ondersteunende rol pakken: je legt klanten en collega’s niet alleen de oplossing uit, maar helpt ze ook begrijpen hoe ze dit de volgende keer zelf kunnen aanpakken.
- Nauw samenwerken met het Customer Success-team, accountmanagers en de afdeling Data & Analytics.
Wat breng je mee?
- Hbo werk- en denkniveau, met affiniteit voor data en klantcontact.
- Je bent leergierig, analytisch sterk en weet hoofd- van bijzaken te onderscheiden.
- Je kunt zelfstandig met collega’s en stakeholders schakelen om hun vraag helder te krijgen.
- Je brengt data-inzichten op een duidelijke en begrijpelijke manier over.
- Je schrijft en spreekt foutloos Nederlands.
Wat wij je bieden:
- Flexibiliteit in uren (16–32 uur per week) – ideaal te combineren met je studie, stage of andere activiteiten. Wil je fulltime (40 uur) werken? Dat kan ook!
- Een mooie start met een brutosalaris tussen de € 2.598,- en € 3.117,- euro op basis van 40 uur, dit is afhankelijk van jouw ervaring. We kijken specifiek naar wat jij in huis hebt.
- Volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling: bij ons staat groei hoog in het vaandel.
- Hybride werken, met een perfecte afwisseling tussen thuis en met het team op kantoor werken. Wij richten je thuiswerkplek voor je in en je krijgt een vergoeding voor je thuiswerkdagen.
- Reiskostenvergoeding.
- Op vrijdagmiddag maken we graag tijd voor een borrel. Samen met je leuke collega’s natuurlijk.
We maken graag kennis, en dan:
- 1. We bekijken je sollicitatie zorgvuldig: We laten je zo snel mogelijk weten of we je uitnodigen voor een eerste gesprek.
- 2. Eerste gesprek: Tijdens dit gesprek maak je kennis met een aantal collega’s. We vertellen je meer over wie we zijn en wat we doen, en horen graag waar jij energie van krijgt.
- 3. Opdracht en assessment: Na het eerste gesprek ontvang je een vakinhoudelijke opdracht en een assessment waarin je competenties worden getoetst. Zo krijgen we een goed beeld van jouw kennis, vaardigheden en werkstijl.
- 4. Tweede gesprek: In dit gesprek bespreken we de resultaten van je opdracht en assessment en gaan we dieper in op de functie en samenwerking met het team.
- 5. Is er een match? Dan doen we je graag een passend aanbod. Hopelijk zeg jij volmondig ja!
Waar staan we voor?
Ondersteuning, betrokkenheid, energie, daadkracht en vernieuwing, dat zijn onze kernwaarden. Dit stralen we niet alleen uit naar de buitenwereld, maar vinden we intern net zo belangrijk!
Er zal veel van je worden gevraagd als zelfstandig professional, maar je krijgt er ook veel gezelligheid en waardering voor terug. Denk aan regelmatige borrels, een kerstdiner en het jaarlijkse personeelsweekend.
Bij Lindenhaeghe is er sprake van wederzijdse flexibiliteit. Daarom werken we hybride, met een perfecte afwisseling tussen thuis en met het gehele team op kantoor. Zolang we maar op jouw inzet en betrokkenheid kunnen rekenen!
Wij geloven in het bieden van kansen. Als jij groeit, doen wij dat als organisatie namelijk ook. Er wordt daarom flink geïnvesteerd in de opleidings- en doorgroeimogelijkheden van onze collega’s.
Over Lindenhaeghe
Lindenhaeghe is hét opleidings- en exameninstituut voor de financieel professional en organisatie van de toekomst. Dagelijks zetten we ons in voor de professionele ontwikkeling van ruim 100.000+ financieel professionals.
Jouw toekomstige team
We zijn een dynamische en hard groeiende organisatie. Met een team van betrokken en ambitieuze medewerkers staan we dagelijks voor onze klanten klaar. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!
Solliciteren bij Lindenhaeghe
Leuk dat je aan de slag wil gaan bij Lindenhaeghe! Vul hieronder je gegevens in, zodat we je alvast beter kunnen leren kennen.

Heb je een vraag?
Neem dan gerust contact met ons op via: