Accountmanager NCI
NCI maakt onderdeel uit van Certify360, een toonaangevende EdTech-organisatie die zich richt op verplichte professionele educatie en certificering. Binnen Certify360 versterken we het leren met technologie, data en innovatie zodat professionals zich continu kunnen ontwikkelen in een veranderende wereld.
Nederlands Compliance Instituut (NCI) is hét kennis- en opleidingsinstituut voor compliance, integriteit en governance. We ondersteunen professionals die organisaties helpen integer, verantwoord en in control te blijven: met opleidingen, expertclasses en e-learnings die direct toepasbaar zijn in de praktijk.
Werken als Accountmanager
32 – 40 uur Hbo werk- en denkniveau Medior Rotterdam
Als Accountmanager (32-40 uur) ben jij het vaste aanspreekpunt voor onze zakelijke klanten, vooral in de financiële sector, maar steeds vaker ook daarbuiten, die bij ons terechtkomen voor opleidingen rondom compliance en integriteit. Je luistert, adviseert en bouwt aan duurzame klantrelaties. Jij ziet kansen en weet onze opleidingen op het juiste moment onder de aandacht te brengen.
Samen met collega’s uit je eigen en andere teams zorg je voor oplossingen die écht werken. Daarbij krijg je veel ruimte om je rol in te vullen op een manier die past bij jouw talenten: met een eigen klantenportefeuille of in samenwerking binnen een klantenteam. Of je nu liever focust op bestaande klanten of ook energie haalt uit het benaderen van nieuwe relaties, we kijken samen wat het beste bij jou past.

Heb je een vraag?
Heb je een vraag en wil je liever direct iemand spreken? Neem dan gerust contact op met Michael.
Wat ga je doen?
Als accountmanager speel je een centrale rol in het onderhouden en versterken van klantrelaties. Je werkt proactief, klantgericht en met oog voor kwaliteit en kansen. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:
- Je onderhoudt actief contact met zakelijke klanten en verdiept je in hun situatie en vraagstukken
- Je adviseert over passende opleidingen, programma’s of andere dienstverlening van NCI
- Je signaleert commerciële kansen en zet deze om in concrete acties
- Je werkt nauw samen met collega’s uit andere teams om klantvragen goed op te lossen
- Je bouwt actief aan relaties met bestaande klanten en helpt mee aan het uitbreiden van ons netwerk
Wie ben jij?
Je bent iemand die makkelijk schakelt, kansen ziet én graag waarde toevoegt aan klantrelaties. Verder herken jij jezelf in het volgende:
- Je hebt hbo werk- en denkniveau
- Je hebt 2+ jaar ervaring in een commerciële of klantgerichte functie, of bent leergierig en klaar voor je eerste stap in accountmanagement
- Je bent nieuwsgierig, ondernemend en zoekt actief naar kansen
- Je hebt affiniteit met dienstverlening, ontwikkeling en de wereld van compliance of zakelijke dienstverlening
- Je werkt zelfstandig, communiceert makkelijk en hebt gevoel voor relaties
Wat bieden wij jou?
Een afwisselende commerciële functie waarin je impact maakt op organisaties én op het maatschappelijk speelveld waarin jouw klanten opereren. Je werkt in een betrokken team met veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. De arbeidsvoorwaarden worden momenteel herzien. We vertellen je hier graag meer over tijdens een kennismaking.
Waarom werken bij NCI?
Werken bij het Nederlands Compliance Instituut (NCI) betekent onderdeel zijn van hét compliance kenniscentrum van Nederland. Met zo’n 30 collega’s combineren we vakkennis met een open en collegiale cultuur. We werken hybride, deels op kantoor, bij de klant en thuis, en zorgen zo voor een goede balans tussen werk en privé, met ruimte voor ontwikkeling en groei.
Je solliciteert, en dan:
- 1. We bekijken je sollicitatie zorgvuldig: We laten je zo snel mogelijk weten of we je uitnodigen voor een eerste gesprek.
- 2. Eerste gesprek: Tijdens dit gesprek maak je kennis met een aantal collega’s. We vertellen je meer over wie we zijn en wat we doen, en horen graag waar jij energie van krijgt.
- 3. Opdracht en assessment: Na het eerste gesprek ontvang je een vakinhoudelijke opdracht en een assessment waarin je competenties worden getoetst. Zo krijgen we een goed beeld van jouw kennis, vaardigheden en werkstijl.
- 4. Tweede gesprek: In dit gesprek bespreken we de resultaten van je opdracht en assessment en gaan we dieper in op de functie en samenwerking met het team.
- 5. Is er een match? Dan doen we je graag een passend aanbod. Hopelijk zeg jij volmondig ja!
Waar staan we voor?
Ondersteuning, betrokkenheid, energie, daadkracht en vernieuwing, dat zijn onze kernwaarden. Dit stralen we niet alleen uit naar de buitenwereld, maar vinden we intern net zo belangrijk!
Er zal veel van je worden gevraagd als zelfstandig professional, maar je krijgt er ook veel gezelligheid en waardering voor terug. Denk aan regelmatige borrels, een kerstdiner en het jaarlijkse personeelsweekend.
Bij NCI is er sprake van wederzijdse flexibiliteit. Daarom werken we hybride, met een perfecte afwisseling tussen thuis en met het gehele team op kantoor. Zolang we maar op jouw inzet en betrokkenheid kunnen rekenen!
Wij geloven in het bieden van kansen. Als jij groeit, doen wij dat als organisatie namelijk ook. Er wordt daarom flink geïnvesteerd in de opleidings- en doorgroeimogelijkheden van onze collega’s.
Over NCI
Bij NCI werken we in een klein en hecht team van toegewijde professionals. Onze opleidingen staan hoog aangeschreven: inhoudelijk sterk, veelal klassikaal met hooggekwalificeerde docenten met jarenlange praktijkervaring. De bedrijfscultuur is informeel, pro-actief en dienstbaar.
Jouw toekomstige team
We zijn een dynamische en hard groeiende organisatie. Met een team van betrokken en ambitieuze medewerkers staan we dagelijks voor onze klanten klaar. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!
Solliciteren bij NCI
Leuk dat je aan de slag wil gaan bij NCI! Vul hieronder je gegevens in, zodat we je alvast beter kunnen leren kennen.

Heb je een vraag?
Neem dan gerust contact met ons op via: